Jhnnsclvn's blog

Fraud, forgery, nepotism, abuse at a Hungarian University

The Japanese Connection (A japán kapcsolat)

Posted by jhnnsclvn - január 19, 2013

Szabó elsírja bánatát japán ismerősének

Szabó elsírja bánatát japán ismerősének

Sitosi vigasztalja Szabót

Sitosi vigasztalja Szabót

Szerző: Dark Tangent

Tavaly április végétől egy figyelemre méltó üzenetváltásra bukkantunk a facebookon a blog egyik kedvencének, Szabó Andrásnak az oldalán. Ez az üzenetváltás visszautalt egy előzményre, amelyben Szabó András egykori japán Eötvös kollégista társának erre a blogra panaszkodik. Hogy a japán kollégista társ könnyebben felidézhesse őt, korabeli fotókat is mellékelt magáról. Az üzenetváltást lementettük, és csakis ezért maradt fenn, mert Szabó András törölte magát Hukoya Sitosi oldaláról. Pedig a japán igazán kedves volt vele, vigasztalgatta őt a blog miatt. Alább közreadjuk közös nosztalgiázásukat, az eredeti formában, az esetleges hibákkal, elütésekkel együtt:

Top of Form

András SzabóHukaya Sitosi

Subscribe · April 29

Eötvös Collégium, 1973-tól. Ezek szerint még emlékszel rám. Akkoriban így néztem ki.

Like · · Share

Hukaya Sitosi

Nem tudtam, hogy te vagy az a Szabó András, aki kollégista volt. Mert a te alapadataidban nem találtam semmilyen konkrét információt magadról. Ejnye! Csak Pongrácz Mari volt a közös ismerősünk. Gondoltam, hát ez talán megbízható ember.
…See More

April 29 at 1:20pm · Like

Hukaya Sitosi Szóval két Szabó András lehetett. Az egyik fölöttem járt, másik pedig alattam…

April 29 at 1:23pm · Like

András Szabó Szabó Géza, történelem-latin szakos volt a Diákbizottság elnöke (most Szentmártoni Szabó Géza nevet használja), én a szobatársa voltam Gézának, Tóth Eszternek nem én udvaroltam. Pongrácz Mari és én is a Diákbizottság tagjai voltunk, amikor Géza az elnök. Én magyar-latinos voltam, sokszor kevernek az előadóművész Szabó Andrással, aki aztán kollégiumi nevelőtanár is lett. Felrakok egy másik fényképet, arról talán beugrik.

April 29 at 1:30pm · Like

Hukaya Sitosi Aha, az Géza! Igen Géza udvarolt neki! Akkor még stimmelebb a fotód 🙂

April 29 at 1:31pm · Like

András Szabó Igen, én jártam alattad.

April 29 at 1:31pm · Like

Hukaya Sitosi

Arcodra — a fotó alapján — emlékeztem. Csak valami nem stimmelt. Mert összekevertelek Gézával. Pongrácz Mari annak idején — már e században vagy a múlt század végén — mondta, hogy kollégisták voltunk, de akkor sajnos én nem emlékeztem rá…See More

April 29 at 1:35pm · Like · 1

Hukaya Sitosi Na, megvagy! 🙂

http://hu.wikipedia.org/wiki/Szabó_András_(irodalomtörténész)

Szabó András (irodalomtörténész) – Wikipédia

hu.wikipedia.org

Dr. Szabó András (Derecske, 1954. szeptember 30.) magyar irodalom- és egyháztört…See More

April 29 at 2:13pm · Like

András Szabó Igen, ez vagyok. A Károlin kollégám Gergely Attila, mert japán szak is van. Persze ha az interneten kutakodsz rólam, találsz egy névtelen rágalmazó blogot is – azzal nem kell foglalkozni, beteg lelkű nők írják, s a magyarországi zűrös helyzetet mutatja, hogy még támogatóik is vannak.

April 29 at 2:40pm · Like

András Szabó Annak idején nagyon csodáltalak, hogy milyen jól megtanultál magyarul

April 29 at 2:42pm · Like

Hukaya Sitosi Ne félj, rólam is írnak mindenfélét. Ez nem a magyar specialitás. Hanem az internet természete.

April 29 at 2:50pm · Like

András Szabó Megnyugtatsz, csak nehéz megszokni

April 29 at 2:52pm · Like

Hukaya Sitosi Nem kell elolvasni 🙂 Tudom, hogy nagyon kellemetlen. Én sem örülök neki. De úgy sem lehet csinálni semmit. Akkor csak egy mód van rá. Nem kell törődni velük.

April 29 at 2:54pm · Like

András Szabó Ezt próbálom én is csinálni

April 29 at 4:00pm · Like

András Szabó Nyilvánosan beszélgetünk, látom, más is felkapta a fejét a nevedre

April 29 at 4:09pm · Like

Hukaya Sitosi Nem teljes Nyilvánosság előtt. Csak az ismerőseim ismerőséig láthatja a beszélgetésünket. Az talán nem is baj. Hiszen így lassan összeállhat a Régi Csapat 🙂

April 29 at 4:11pm · Like

András Szabó Az szép lenne 🙂 mankóval, tolókocsival, ősz hajjal, kopaszon, pocakosan…

April 29 at 4:16pm · Like

Hukaya Sitosi Valószínűleg az ismerőseim közül is fogsz találni sok volt kollégistát. Bíró András (Nagy Gróf), Biró Gyula (Kis Gróf), Wacha Balázs, Schiller Judit, Pongrácz Mari, Csiszár Mária, Duró Győző, stb.

April 29 at 4:28pm · Like

András Szabó Éppen most néztem végig, idősebbek nálam, de Dúró Győzőt most jelöltem be.

April 29 at 4:31pm · Like

András Szabó Pongrácz Mari meg már az ismerőseim között volt.

April 29 at 4:32pm · Like

Hukaya Sitosi Győző sajnos nem igen néz bele a Facebookba. Nem szeret semmilyen digitálisat. Elég nagy baj.

April 29 at 4:33pm · Like

András Szabó Nemzedékünk többsége így van vele, pedig sokukkal fel lehetne venni így a kapcsolatot

April 29 at 4:35pm · Like

Hukaya SitosiTálosné Pálvölgyi Márta is kollégista volt. Komárom fogorvos lánya.

April 29 at 4:35pm · Like

Hukaya Sitosi A nem kollégista diákok közül: Endre Tálos, Tálosné Kerényi Zsuzsa,

April 29 at 4:37pm · Like

Hukaya Sitosi Ja, meg Csikós Ella is kollégista volt.

April 29 at 4:37pm · Like

András Szabó Én inkább az1953 és 1956 között születettekre emlékszem

April 29 at 4:38pm · Like

Hukaya Sitosi Kanyó Györgyi is közénk tartozott, de nem volt kollégista, holott Jugoszláviából jött (most Pesten lakik).

April 29 at 4:39pm · Like

Hukaya Sitosi Nyilván nagyon számít, hogy évfolyamtársak voltak-e vagy sem.

April 29 at 4:40pm · Like

Hukaya Sitosi Gósy Mari nyilván azért nem emlékezett rám, mert valószínűleg nagyon fölöttünk járt. Talán Margócsi István, Wacha Balázs, Bíró András, Salamon Anikó, Szent-Györgyi Katalin, stb. nemzedékhez tartozott.

April 29 at 4:42pm · Like · 1

Hukaya Sitosi Pressing Lajos is kollégista volt. Pszichológus. Most buddhista pap 🙂

April 29 at 4:43pm · Like

Hukaya Sitosi Apropó, az ismerőseim között szereplő Salamon Anikó csak névrokon, nem a kollégista Salamon Anikó néprajzos, aki Székely Mózes erdélyi fejedelem leszármazottja volt.

April 29 at 4:48pm · Like · 1

Bottom of Form

57 hozzászólás to “The Japanese Connection (A japán kapcsolat)”

  1. régi magyaros said

    Csak azt tudnám, miért mondja Szabó Sitosinak, hogy “beteg lelkű nők” írják a blogot. Szabó szembenézhetne a ténnyel: ŐT MINDENKI GYŰLÖLI, MÉGPEDIG JOGGAL.
    Amikor még a Ménesi úton böszméskedett, visszafogta magát: egy utolsó, szarszagú, dongalábú, bunkó,senki volt undorító kiütésekkel.
    Aztán elvette az utcasarkok rongyát, Petrőczit, befúrta magát a Károlira és kibontakoztatta magát szörnyű patkányságában.

    • Poetessza said

      Csak nem a Petrőczi tanárnő blogol? Neki aztán beteg a lelke. Lehet hogy szkizofrén és nem tudja miccsinál a másik énje?

    • Ágnes asszony said

      Beteg lelkű nő több is van a Károlin, de a legbetegebb lelkű az Hansági tanárnő. Minél jobban öregszik, annál betegebb. Szerintem ő áll a posztok mögött. Mindig lenézte a tanár urat, csak azért tett úgy mintha barátkoznának, mert ő nem református és kellett neki a karrierjéhez egy református protektor.

      • lupanaria said

        A Szabó tanszékén is van egy beteg lelkű nő, ő az, aki leleplezte Tormay Cécile-t leszbikus fasisztaként

    • petrőczi de genere ludvig said

      És a Baranyai Katalin a Petrőczi barátnője és spiclije talán nem beteg lelkű?

  2. komáromi csipkés györgy said

    Az én férfiasságomban még nem kételkedett senki. Okkal-joggal. Innen üzenem: van egy nagyon kemény férfiakból álló társaság, akiknek mind külön-külön és együttesen is van elszámolnivalójuk Szabó Andrással.
    Kerülsz még a mi kezünkbe mocsok és akkor sivalkodhatsz őrült nők ketrecéről te leprás buzi

  3. Geigenspieler said

    Nagyon sokaknak van elszámolnivalója Szabóval. Nem fogunk késlekedni benyújtani neki a számlát. Az pedig szörnyű lesz

    • régi magyaros said

      Szentmártoni Szabó Géza ma Kölcsey Himnuszának keletkezéséről beszél Csillaghegyen.
      Ő Szabó András szobatársa volt a Ménesi úton – itt emlegeti Sitosinak is – és a legordenárébb módon megtámadta, megrágalmazta. Petrőczi pedig állandóan azt lefetyeli róla: a Gézának még kisdoktorija sincs! Az andris meg nagydoktor!
      Mégis Géza lett érettségi tétel! Persze ha az aljasság érettségi tétel lenne, akkor Szabó Andrásból lenne tétel!

  4. Evita said

    Milyen jó fej ez a japán pasi. Okos. Milyen jól tud magyarul! Jobban mint a Szabó tanár úr. Választékosabb. És nagyon szimpi a képe.

  5. Lombroso said

    Tényleg nem találom Szabót és Sitosit egymás listáján. A cset alapján Sitosi a nyíltság és nyilvánosság híve. Az arca is nyílt és becsületes. Csak Szabónak van oka sunyítani. Nyilván ő törölte a japán barátját, miután kihúzta belőle az infókat. De ez látszik is a gonosz alattomos képén.

  6. filológus said

    Sitosit mindenki nagyon szerette, Benkő professzor úr is. A 70-es években a magyar tanszék kedvence volt.

  7. Macskacziczka said

    Szabó tanár úr most telefonált, hogy írjam meg a blogra hogy ez a cset hamisítvány. Ő soha nem ismert semmilyen japánt, nézzük meg a fészbukján, nincs japán ismerőse. Valaki ezt az egész beszélgetést hamisította. A beteg lelkű nöknek akik blogolnak nagy a fantáziájuk többek között ebben áll a betegségük. Neki nincs köze a japánhoz, ő egy másik Szabó András. Elvégre gyakori név.

    • Sanya a japánszakos said

      Mi már reggel cseteltünk Gergely Attila tanár úrral aki megerősítette hogy minden igaz Szabó tanár úr és Hukaya Sitosi ismerték egymást, mindketten az Eötvös-koliba laktak egy csomó névre ő is emléxik.

    • Macskacziczka said

      Ez még nem jelenti azt hogy Szabó tanárúr hazudik. Csak hogy nem emlékszik. Le is írja: “Én inkább az1953 és 1956 között születettekre emlékszem”. Lehet, hogy a japán nem esik ebbe a korosztályba. Megnéztem: Gergely Attila pl. 1950-ben született. Lehet hogy a japán is. Akkor nem emlékezhet rá a tanár úr!

    • Nem én vótam said

      És ha hamisítvány, ki hamisította? A saját tudatalattija? Mert ezeket a neveket, adatokat, emlékeket más nem tárolja, csak Szabó András agya. Jellemző ha Szabót kellemetlenség éri reflexszerűen visít: Nem én vótam, valaki más garázdálkodik a nevembe.

    • egy régi lány said

      Na ne má! Sitosit mindenki ismerte! Benkő tanár úr tanársegédet akart belőle csinálni!
      Emlékszem Szabóra is! Mekkora görény volt és milyen aljasságokat mondott a Szabó Gézára.
      Persze, mert gyűlölte mert csinos volt és a lányok is imádták!

      • ghost writer said

        Szabó levette magát a fb-ról.
        Késő!
        Szerintem nemcsak a Sitosival folytatott nyavalygása lesz itt látható.

      • red rat said

        Most is fenn van a mocskos szabó a fb-on nézd csak meg jobban
        a legújabb horror képével: SZABÓ A PEDOFIL GYILKOS.

  8. prudens said

    Az összes magyar tanszék és minden magyar szakos hallgató ismerte Sitosit. Na meg persze a Ménesi úton mindenki. Bámulatos figura volt, kedves, közvetlen. Nem volt benne semmiféle keleties szertartásosság.

  9. Kiseprűzve said

    Milyen lehet a hangulat a Mátyás utcai úrasztala körül?
    A pár: “egy test. egy lélek, ez így jó, ő tolvaj volt, neje ringyó” hogyan kommentálja a fejleményeket?

  10. Black Cat said

    Kelly nénikém a perzsacica üzent hogy a minap látta Szabót Harkányban. Épp a dongalábát és a pörsenéses valagát áztatta a termálfürdőbe.

  11. Elemi Logika said

    A blogolásból Szabó azt a következtetést vonja le, hogy ilyen Magyarország. Mire Sitosi replikája: Ilyen az internet. Mi következik ebből? Ad1. Szabó hülye, ad2. Sitosi okos.

  12. Eötvös Kollégista said

    Ez jellemző Szabóra. Ismerem mindkettőjüket. Persze hogy ismerték egymást. Szabó egyszer épp Sitosit gyanusitotta meg kajalopással. Szabó ellopta valakinek a kajajegyét hogy dupla kaját kapjon, de persze nem egyszerre, hanem kétszerre váltotta be, egyet az ebédidő elején, a másikat a végén. Aztán mikor a menzán keresték a jegyet, rámutatott az éppen ebédelő Sitosira, hogy épp ott zabálja a második repetát, ő tudja mer látta mikor levette a csoporttársa tálcájáról. Persze egy külföldivel nem csináltak cirkuszt, csak épp folt maradt a becsületén.

    • Teppanyaki said

      Sitosit a menzások is szerették. Neki nem kellett lopnia, ha kért repetát ingyen is kapott. Szabót viszont mindenki utálta mer annyira jellemtelen volt. Folyton sunnyogott trükközött.

      • F... Ilona said

        Ismertem őket a koliból és az egyetemről is. Sitosi nagyon keveset evett, nem is nagyon ízlett neki a menza, sokszor elosztogatta az ebédjét. Szabó András viszont nemcsak lopta mások kajajegyét hanem sk hamisította. Összeszedte a maradék fel nem használt jegyeket és átfestette rajta a napokat. Láttam néhányszor miket dobott be a menzán a gyűjtőtálba és gyorsan lenyomta az aljára a többi közé hogy ne lehessen tudni ki volt.

  13. Szabó a koleszos said

    Már a koleszban is sok áldozata volt. Többeket kirúgtak miatta koholt vádak alapján, és sose tudták meg, ki vádolta be őket. Elkullogtak, mint a megvert kutyák, még ők szégyellték magukat. Nem azért, mert elkövettek volna valami súlyosat, hanem hogy így elbántak velük. Személytelenül. Nem volt megfogható ellenség. Felszívódott. És nem értették, honnan jött ez a csapás. Nem derült ki, hogy Szabó volt a forrás. Úgy tett, mintha csak tovább mondta volna a pletykát és nem ő eszelte volna ki. Kollégiumi társai már akkor veszélyesnek és mentálisan súlyos betegnek tartották. Az, amit elmebeteg blogolókról ír, projekció. Ő a súlyos elmebeteg.

    • Kulákgyerek said

      Szabó már akkor is mindenkit megrágalmazott. A lányoknál sikeres fiúkat nem bírta elviselni engem is fúrt. De nem ám nyíltan hanem folyosói suttogással kezdte rólam terjeszteni hogy nem is jár nekem a kolesz, hogy nem is abba a szociális kategóriába tartozom. Hogy a szüleim kulákok és az olyan igazi szegények elől csalom el a szocsegélyt mint ő. Ezt persze én nem tudtam. Még gyanutlanul meg is beszéltem vele a kálváriámat aminek a végén sikerült az igazolásokat beszereznem és maradhattam. Ő közbe gyűjtötte rólam az infókat. Aljas féreg.

    • hugyos józsi said

      Szabó a legmocsokabb aljadék akit a föld a hátán hordott.
      A református (???) egyetemnek (???) pedig a végzete. Amikor megalapította Benda Kálmán az egyetemet, Szabó TILTAKOZOTT ELLENE.
      Amikor látta, hogy mégis megalakult, befurakodott, kifúrta és a halálba kergette az első dékánt, Szilágyi Ferencet, kurugatta Erdélyi Istvánt, Püspöki Nagy Pétert, Huszár Ágnest és másokat. Hazug tanúvallomásokat tett ellenük a bíróságon.
      Utána ellopta az első Orbán kormány által kiutalt 2 milliárd kormánytartalékot és a 157 milliós ösztöndíjpénzt.
      Szabó nem fél az Istentől, Szabó egy megveszekedett ateista.

  14. Régi barát said

    Nagyon régóta ismerem Szabó Andrást (bár jópár éve nem találkoztunk, és ha találkoznánk, akkor sem lenne már mondanivalónk egymás számára), mindenben egyet is értek veletek. A koliban még barátfélék voltunk, én voltam az egyetlen, aki kibírtam vele egy légtérben.
    Kiegészítem azt a képet, pontosabban alátámasztom azzal, hogy én is egy vagyok a sok közül. Vagyis sok-sok éve áldozatául estem Szabónak. Nem mintha olyan fortélyos ember volna, hanem mert annyira jellemtelen, aljas és embertelen (!). Nem akkor derült ki a kirugatásom háttere amikor megtörtént, hanem évekkel később egy közös kollégánk mondta el borozgatás közben, hogy mi is történt. Azt is megtudtam, hogy mit terjesztett el rólam. Egy olyan dolgot, ami ellen védekezni sem lehet, mert annyira aljas szándékú. Egy kolléga sem jött oda megkérdezni, hogy igaz-e, tényleg úgy van-e, mert annyira kellemetlen rágalmat eszelt ki Szabó Andris. És ha tudtam volna azt amivel minden szó nélkül eltávoltítottak, akkor sem lehetett volna ez ellen védekezni, mert még rosszabb lett volna a helyzetem és teljesen lejáratódtam volna. Persze így is ez történt. ÉS ahogy írjátok, még én szégyenkeztem akkor.
    Ma már nem érdekel, nem bánt, mert megemésztettem, de olvasom az írásaitokat és annyira találva éreztem magamat abban amit leítok, hogy nem akartam csöndben maradni, hanem megerősítelek benneteket: ő egy tényleg nagyon aljas ember, de ezen felül aki ilyenre – ezek szerint sorozatban képes – beteg lelekű is. Mentálisan egyértelműen nem ép, személyiségzavaros és betegesen rosszindulatú.
    Ha szembe jönne velem az utcán, mindenféleképpen köszönnék (mégha ő nem is…), de nem állnék le, hanem tovább mennék. Mint ahogy tovább is mentem, tovább is léptem rajta, pedig jóban voltunk sok-sok éven keresztül (legalábbis én azt hittem). Megbocsátottam neki, mert egy lelkileg beteg ember, de nem kívánom teljesen elfelejtenei, hogy mekkora – évekig kiható – kárt okozott számomra.

    • Justice for victims said

      Nagyon pontosan írod le Szabó András feneketlen aljasságát. Ezze többé-kevésbé minden áldozata így van, jó, nem olyan régi baráti viszonnyal a háttérben, mint nálad. Sőt, lehet, hogy kezdetben van egy kis ellenérzés. De az ember leküzdi, próbál vele normális viszonyt kialakítani, és amikor már úgy érzi, hogy jóban vannak, semmi veszély nem fenyegeti Szabó részéről, akkor zuhan rá hátulról teljes súlyával, mint egy rozsomák. A legtöbb áldozat arról számolt be, hogy a támadás előtti pillanatban szinte jó érzéssel gondolt Szabó Andrásra, mintha szinte már barátok lennének. És akkor csapott le, és csak akkor derült ki, milyen mérhetetlen gyűlölet izzik benne a másik iránt. Hát ezért nem lehet neki megbocsátani soha. Én legalábbis úgy érzem, hogy nem tudnék. Most még biztos nem, noha túlléptem rajta, de talán soha. Mert az emberekbe vetett általános bizalmamat rabolta el. Mindig érzem a kés fenyegetését a hátamban.

      • Hátulról lesből támadó said

        Kulinnal elég régi baráti viszonyban volt. Amikor 1998-ban a hátába döfte a kést és Kulint kirúgták, senki se gondolta volna, hogy Kulin még bízni tud benne. Kulin képes volt rá és nagyon ráb—ott. Másodszor is a hátába vágta a kést, sőt, nemcsak neki, hanem módszeresen kilőtte körüle az összes emberét. Raffay érezte, hogy nem bízhat benne, de aztán Szabó letette neki a nagyesküt, játszotta a jófiút, aztán csendben kiirtotta Raffay embereit. Pl Popélyt. Popély Julo néven leírta, hogy míg Raffay volt a dékán, Szabó maga köré gyűjtötte az ellenzéket és szervezkedett. Nincs ez másként most se. Jó, ha Tepsi nem veszi be a lojalitásról szóló dumáját, mert Szabó most is csak a pillanatra vár. Ráadásul a felesége nyugdíjazása miatt Tepsi fejét akarja tálcán.

    • Barátod az ellenséged said

      Na erre szokták mondani, hogyha Szabó András a barátod, nincs szükséged ellenségre.

    • beteg lelkű nő said

      Ez az igazság! Mindenkit megfúr, gyűlölködik, embertelen aljas patkány

  15. Paplan alá fingó said

    Ez a szimpi japán el se bírja képzelni micsoda aljadék ez a Szabó. Minden 100 évben egyszer születik ilyen alja jellem.

  16. beteg lelkű nő said

    “Beteg lelkű nő” – ez a Ludvig egyértelműen.
    Nemcsak IPARI MÉRETBEN LOPJA A KÖNYVEKET a Ráday Könyvtárból – némelyiket el is ajándékozza a barom, elfeledkezve a pecsétről – hanem még a sánta könyvtárosokat is üldözi a szerelmével – hogy egész finom legyek.

  17. régi kolléga said

    Én kaptam Petrőczitől egy használt könyvet – mint kiderült, a Ráday Könyvtár állományából “szerezte” – ez volt a köszönet azért, mert két hosszú tanulmányt lefordítottam nekik. Meg is jelentek. Pénzt persze nem fizettek, “hálából” kaptam egy lopott könyvet. Hogy még mit tettek ellenem, nagyon soká tartana leírni.
    De már sokan ismerik a tényeket.

  18. Kövi Dinka said

    Nem értem, kire gondol a Szabó a “beteg lelkű nők” kitétellel. Ludvigra, Hanságira? Ők aztán tényleg beteg lekűek és silány agyúak. Vagy Tepsire, akit ezerrel fúr a selejtes “utcarongya’ Petrőczivel, Bánki Éva elvtársnővel és másokkal. Vigyázzatok: vannak Szabónak beépített emberei a Reviczkyben!

  19. maczkacziczka said

    Akárhogy is nem szép hogy behatoltok Szabó professzor ur privát szférájába
    Ő mikor hatolt be a ti privat szférátokba?

  20. andrew said

    Soroljam bazd meg?
    Számtalanszor csak amit Cica ellen elkövetet a rohatt vén fasz
    Te meg egyébként inkább hasonlittasz egy loncsos házőrző szukára mint egy szépséges cicára.

  21. foltos hiéna said

    Ma van Kulcsár-Szabó akadémikus spicli undorító menyének, Hansági Ágnesnek a névnapja.
    Minden rosszat kívánunk a p(araszt)p(roli)p(&csa) névnapjára.
    Persze ahogy elengedte a világra a teremtője, az már egy kultúrbotrány, a közízlés arcul csapása.

  22. kleptománia said

    Petrőcziről mesélte valaki, hogy meghivatta magát és aztán a lakásból hiányoztak apróságok: ezüsttárgyak, porcelán stb.
    Közben betolatott a spájzba is és elkunyizott valami eperlekvárt h ez pont olyan mint amit az ő nagyanyuja szokott főzni!

  23. 100 Decibel said

    Két hatalmas durranás rázta meg ma este 3/4 7 körül a Belvárost. A hangok a Mátyás utca felől jöttek. Nem tudjátok mi történt?

    • Ginger Cat said

      Jaj ne is mond ép fen vótam a Mátyás utca 20. ablakpárkányán és a hatalmas robbanás lerepített róla. Mire fölkapaszkottam akkor jöt a második és megint levágot a földre. Még jó hogy csak az elsö emelett igy is sajognak a csontjaim.

      • Ginger Cat said

        Az elsö duranás Szabó vót a második a Ludvig.

      • Andrew said

        Csak nem lőtték főbe magukat?

      • Ginger Cat said

        Sajnos nem. Csak elfingták magukat tandembe kis késleltetésel. Ha jól vetem ki az ablakbol csilis babkonzervet zabáltak azon a hogyishijjak asztalon. Most nem a paplan alat ahogy szokták hanem a konyhába azér szolt akorát.

      • Andrew said

        A hencidai úrasztalán? Akkor ma nem szalonna volt a vacsora? Az egész net erről a két durranásról cikkezett ma este hogy nem tudják az okát. Mi most már tudjuk hála neked. 🙂

      • Mátyás utcai lakosok said

        Tegnap tele voltak a fórumok Szabó és Ludvig Mátyás utcát megrázó hangos fingásaival. Ludvig elől el fogják dugni a helyi boltokban a babkonzerveket.

  24. cats on the blog said

    Hiába beszélek nektek h vigyázzatok magatokra ezek szörnyű durvák szabó Ritoók professzor cicáját majdnem halálra rugdosta a lépcsőházban. Csak a gyors orvosi beavatkozás mentette meg Aiszkhülosz életét.

    • Aiszkhülosz said

      Csatlakozom testvérem intéséhez. Iszonyú élmény volt. Éppen sétáltam a lépcsőházban mikor ez a Szabó András nevű emberhegy kiugrott egy sarokból és “Most megöllek” kurjantással belém rugott. Mellette állt a Petrőci nevű női emberhegy és azt sipitozta: “öld meg Andris ne kiméld!”
      Erre a Szabó hozzámvágta a kézitáskáját ami televolt mindenféle üditős üveggel – azt már korábban is láttam h ezek ipari mennyiségben cipelik haza a ropis és csipszes zacskókat meg kinyitott üditős üvegeket.
      Aztán szerencsére kijött a drága Ági és megmentett.
      Mire a Petrőci nevű női emberhegy azt sziszegte: “Ezt a vaksi vénséget is most ette ide a fene”.
      Ami csunya dolog: mer Ági alig idősebb a P-nél és biztosan nem vaksibb.
      Aztán mesterséges légzést alkalmaztak rajtam és intenzívre kerültem.
      Most már otthon lábadozom, de most is összerezzenek ha áthallatszik valami ezeknek a szörnyetegeknek az óljából. Márpedig gyakran áthallatszik, nyau.

  25. violenza sessuale said

    Ludvig azér durrogtat h felhívja a figyelmet nemi kielégít(het)etlenségére, Szabó pedig riasztó lövéseket ad le.

  26. szabó a miniszterbuktató said

    Szabó fölrakta a szarszinü blogjára az olvasójegyeit.
    http://szaboandras54.blogspot.hu/2013/01/olvasojegyek-fiokbol.html
    Ezekkel akarja igazolni a primitív diszlexiás barom h tud olvasni.

A szerkesztőség ezúton kijelenti, hogy a hozzászólások tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi, és előzetesen nem moderálja. A hozzászólások mindenkor a szerzőik véleményét tükrözik, amikkel a honlap szerkesztősége nem feltétlenül ért egyet. Mivel nem olvasunk el minden hozzászólást, kérjük az olvasókat, hogy jelezzék esetleges kifogásaikat. Ha azok megalapozottak, a kifogásolt tartalmat a hozzászólásokból eltávolítjuk.

 
Jhnnsclvn's blog

Fraud, forgery, nepotism, abuse at a Hungarian University

galferences

Just another WordPress.com site

karoligaspar

Just another WordPress.com site

Legatus123's Blog

Just another WordPress.com weblog

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

