Jhnnsclvn's blog

Fraud, forgery, nepotism, abuse at a Hungarian University

Denial of disease: Eszter and András 3. (A tagadás betegsége: Eszter és András 3.)

Posted by karoligaspar - június 14, 2013

Az alábbi szöveget először nem akartuk közölni, de Dark Tangent biztosított bennünket, hogy a “lelet” nem bűncselekményből származik, vállalja érte a felelősséget. Forrását egyelőre nem fedhetjük fel, de ha TJ vagy valaki más feljelent bennünket, a poszt szerzője a hatóságok előtt tisztázni fog bennünket azzal, hogy bizonyítja ártatlanságát.

Az alkoholizmusra azt mondják, hogy a tagadás betegsége. Ez minden szenvedélybetegségre igaz. A beteg nem ismeri el, hogy beteg. Betegsége lényegében a szenvedély tagadása, ami fordítva is igaz: a tagadás a szenvedélye. Pedig szerelme mindent bevet, hogy kihozza őt ebből az állapotból: nem mindennapi szexuális kisugárzását, női vonzerejét.- A szerk.

the satyr and the beauty157489_100003637871452_501006121_n

Szerző: Dark Tangent

Eszter és András románca legutóbb ott szakadt félbe, ahol Eszter rájött, hogy Facebook-szerelme szenvedélybeteg: “fúrási függőségben” szenved. Különös élvezetet okoz számára, ha titokban megrágalmazhatja, kirúgathatja kollégáit, aztán őket teheti meg bűnbaknak. Hogy Eszter megmentse Andrást a további nyilvános vesszőfutástól, rá akarta venni a 12 lépéses öngyógyító terápiára. Konkrétan a 4. lépésig jutottak. András élete talán egyetlen őszinte pillanatában fontolgatta, hogy megteszi a 4. lépést, bár bámulatos önkritikával elismerte, nem biztos, hogy képes lesz rá. Eszter megígérte, hogy segít neki. Itt hagytuk el hőseinket, románcuk legrokonszenvesebb, legszebb, legtisztább pillanatában: https://jhnnsclvn.wordpress.com/2013/04/28/eszter-and-andras-2-12-steps-toward-each-other-eszter-es-andras-2-12-lepes-egymas-fele/. A következő részből megtudjuk, beismeri-a András a függőségét, hajlandó-e önvizsgálatot tartani, bűnbánatot gyakorolni és a 4. lépés értelmében a jóvátételt megkezdeni…

Eszter.andrasIII.1Eszter.andrasIII.2Eszter.andrasIII.3Eszter.andrasIII.4Eszter.andrasIII.5Eszter.andrasIII.6Eszter.andrasIII.7

Olvasható változat:

szombat

Eszter Almássy

  • Este olvasgattam egy kicsit a mocskos szöveggyárat. Voltak egész érdekes ügyek. Az ÁJK dékánjának kirúgása, Pethő nemlétező külföldi publikációi. Csomó mindent nem értek. Ki az a Mata Hari, aki hozzáfért a tanár úr e-mailjeihez? Ez azért durva. De az még durvább, hogy titkos kamerákat szereltek oktatók magánlakásába. Ráadásul volt III/III-asok. Remélem, a tanár úr ilyesmiben nem volt benne. Ezt még a fiatalkori fotók miatt se bírnám lenyelni, azonnal kiábrándulnék.

szombat

András Szabó

  • Mindent elhisz, amit olvas?

szombat

Eszter Almássy

  • Ezek pl egész hihetően hangzottak. Melyik közülük a kakukktojás?

8 órája

András Szabó

  • Hihetően hangzik?! Maga ilyen hiszékeny? Aki többségében és zsigerből hazudik, azon az sem segít, hogy az igazság morzsái is benne vannak a szövegében, mert azok is hazug összefüggésekbe vannak állítva. Szóval azt kell mondanom, hogy egy szavukat se higgye el.

pár másodperce

2 órája

Eszter Almássy

  • Jaj, Tanár úr, tudja, hogy én mennyire elfogultan olvasom ezeket az ocsmányságokat. De azt még a Tanár úrnak se hiszem el, hogy egy szó sem igaz az egészből. Ebből is láthatja, hogy nem vagyok hiszékeny. Ha megfogadnám a tanácsát, akkor már nemcsak elfogult lennék, hanem szemellenzős is.
    A volt kollégákat én a múltkor úgy értettem, hogy bölcsészkari oktatók, netán magyar szakosok. De most látom, hogy a gyanúsíthatók köre kiterjed a HTK-ra és az ÁJK-ra is.

kb. egy órája

Eszter Almássy

  • Semmilyen konfliktus nem a semmiből pattan ki, és amit mi fehéren-feketén látunk, a másik fél feketén-fehéren látja. Meg kell próbálnunk egy kicsit az ellenség fejével gondolkodni. Ebben egy kívülálló segíthet. Nem pont én, mert mint mondtam, elfogult vagyok a tanár úr iránt. De ezzel együtt is úgy érzem, nagyon messze vagyunk még a 4. lépéstől.

kb. egy órája

András Szabó

  • Tudja, nekem nem kell végigmennem a 12 lépésen, nem szenvedélybeteg vagyok. Ettől függetlenül szembenéztem a hibáimmal, leszámoltam sok-sok illúzióval, megkaptam a magam keresztjét és viszem, elfogadom a Fennvalótól azt, amit rám
    • mért. Ezért választottam profilképemül Szenci Molnár Albert arcképét, aki a saját megkínzatását, rajzoltatta oda a háta mögé. S odaírtam jelmondatnak azt a bibliai igét, amit ő (latinul): “Én azonban nem kívánok mással dicsekedni, mint a mi Urunk Jézus Krisztus keresztjével, aki által keresztre feszíttetett számomra a világ, és én is a világ számára.” (Pál apostol levele a Galatákhoz 6, 14) – s senki sem árthat nekem többé. Kis emberi híúság, hogy kinevettem ezeket a szerencsétlen beteg lelkű embereket, hogy megnövelték a blogom olvasottságát – ezt sem kellett volna. Nem éri meg a fáradtságot, hogy egyáltalán beszéljünk róluk, s nem is szándékozom a továbbiakban ezt tenni. Ettől függetlenül más témáról szívesen társalgok továbbra is magával.

50 perce

Eszter Almássy

  • Azt hittem már megint megsértődött, és elvágja a kommunikációt. Néha túl érzékenyen reagál arra, amit írok, nekem pedig nehéz úgy fogalmaznom, hogy ne azt írjam, amit szeretnék.
    Most persze én is megsértődhetnék. A képembe vágja, hogy szenvedélybeteg vagyok, a 12 lépés az én problémám. Minél többet dolgozom magamon, annál inkább rájövök, hogy ez a program mindenkinek hasznos, nincs normális ember, mert nincs norma sem, ami a személyiséget illeti. Másképp fogalmazva, mindenki beteg, mert mindenki eltér valamely a valóságban nem létező elméleti ideáltípustól.
    A reakciója, ha akarom, az egészséges ember felsőbbrendűsége,és a betegnek tartott embertársa lesajnálása. Tehát meg kellene sértődnöm. De értelmezhető másképp is: nem akarja a nyilvános vesszőfutás okait kutatni, elintézi azzal, hogy ez szerencsétlen, beteg lelkű emberek műve. Ez kitérés: megfutamodás a 4. és az összes többi lépés elől.
    Segíteni akartam, de ha nincs miben, hagyjuk.Társalogjunk másról.

25 perce

Eszter Almássy

  • Pl. a tátrai képről. Egy ilyen jó pasinak biztos sok nője volt akkoriban.
Válasz írása…
  • Eszter Almássy
    • Csak a kép alapján találgatok. A tátrai képen három nő is körülállja, az a Bilkei Irén, aki meg van nevezve és még két másik.Az ő nevükre már nem elékszik? Nem mintha engem érdekelne, csak feltűnt, hogy ők nincsenek megcímkézve.

10 órája

András Szabó

  • Azért nincsenek megcímkézve, mert nem emlékeztem a nevükre. B. I., aki a fényképet küldte, megmondta a nevüket, de nem mondta, hogy melyik van a jobb vagy bal oldalon. Öregszünk és nosztalgiázunk. Egyik sem volt a barátnőm, egyszerűen csak együtt jártunk egyetemre és együtt voltunk a Tátrában egy egyetemi szervezésű csoportos úton.Nem akartam megbántani, lesajnálni meg pláne nem. Tisztában vagyok vele, hogy “normális” ember nem létezik. Ha mégis sértően fogalmaztam volna, akkor bocsásson meg. Egyszerűen csak azt akartam mondani, hogy univerzális és mindenre érvényes módszer sincsen. Én már jó ideje igyekszem magam lelkileg is karbantartani – más utakon és módszerekkel.

    És meg kell értenie, olyan helyzetben vagyok, hogy bizony üldözési mániásnak tűnő reakcióim is joggal lehetnek. Képzelje magát a helyembe. Kivel is beszélgetek? Valakivel, akinek se mostani se régi arcát nem látom, nem is emlékszem rá határozottan abból az időből, amikor hozzánk járt egyetemre.

10 órája

Eszter Almássy

  • Higgye el, tanár úr, jobb, hogy nem emlékszik rám. Voltak akkoriban dolgaim, amiket szégyellek. Kínos visszaemlékezni, hogy az a lány, aki kétdekás vodkásüveggel ment be az órára, leült valahova hátra a sarokba, esetleg feltűnhetett valakinek. Volt, akinek a vodkaszag biztosan feltűnt, mert fintorgott. Pedig parfümmel, rágógumival próbáltam álcázni. Ne is emlékezzenek rám abból az időből! Ma már más ember vagyok.

10 órája

Eszter Almássy

  • Igen, úgy érzem, lekezel. Mintha azt mondaná: te ki alkoholista, hagyj békén a terápiáddal, ez a te problémád és a hasonló szerencsétleneké. Én mindezek felett állok, mert én egészséges vagyok. Én ezt hallottam ki a
  • z üzenetből. Persze hogy bántó.
  • helyesen: te kis alkoholista

10 órája

András Szabó

  • Most éppen azt írtam, hogy nekem is megvannak a magam lelki problémái, amelyekkel küszködök, csak más módszereket használok. Mint ahogy mindenkinek vannak, csak nem szokták beismerni.

10 órája

Eszter Almássy

  • Tanár árnak nincs miért emlékeznie rám. Ha emlékezhetne, csakis a vodkaszag miatt. A tárgy teljesítésében biztos nem tűntem ki. Másban sem. Megvolt akkor a saját démonom, akivel küzdöttem.
  • úrnak
  • Milyen módszereket?

10 órája

András Szabó

  • Korábban jártam pszichodrámára, nagyon jó volt. Most meg az álmaimat elemzem.

10 órája

Eszter Almássy

  • Én nem szoktam álmodni, nincs mit elemezni.
  • Egyedül vagy szakemberrel?

10 órája

András Szabó

  • Van kivel megbeszélni
    Mindenki álmodik, csak nem szeretünk szembesülni azzal, amit a tudatalattink mond, s ezért felébredés közben törlünk.

10 órája

Eszter Almássy

  • Nálam minden törlődik, legfeljebb ha mély álomból hirtelen felriasztanak ugranak be bizonyos képek. De ez szerencsére ritkán történik.

9 órája

Eszter Almássy

  • Velem is megbeszélheti. Vagy a függőségi problémáim miatt nem tart alkalmasnak rá? Kár volt elmondanom. Amióta elmondtam, nem vesz komolyan. Lekezel.

50 perce

Eszter Almássy

  • Tanár úr, itt van?
  • Én megértem az üldözési mániás tüneteket, pláne ha az embert tényleg üldözik. De higgye el, nekem több a vesztenivalóm. Senki nem tudja itt rólam a korábbi szenvedélybetegségemet, csak Ön. Egyébként pedig én sem tudom, kivel beszélgetek. Azt hiszem azzal a 20-22 éves sráccal, akit a fényképeken láttam, és aki nekem nagyon bejött volna, ha egy korban egy helyen lettünk volna egyetemisták.

4 perce

Eszter Almássy

  • Még valami. Nyelvészetre jártam Juhász Dezsőhöz és Hegedűs Attilához. Egyik se tett rám mély benyomást, de kedvesek voltak. Azt hiszem az ELTÉről jártak át. Mi lehet velük?
Válasz írása…
  • András Szabó
    • Juhász Dezső továbbra is az ELTÉn van, Hegedűs Attila meg a Pázmányon.

hétfő

Eszter Almássy

  • Köszönöm. De nem szándékozom őket megkeresni. Teljesen jelentéktelenek voltak.
  • Kecskés még él?
  • Ja, és Fergéhez is jártam, hát azt nem lehet elfelejteni.
  • Ő zseninek képzelte magát, én viszont kifejezetten őrültnek tartottam.

hétfő

András Szabó

  • Kecskés nyugdíjas, még él. Ferge már nem dolgozik nálunk.

hétfő

Eszter Almássy

  • Van hely, ahol taníthat?

hétfő

András Szabó

  • Nem tudom, nem is érdekel

hétfő

Eszter Almássy

  • Engem se, költői kérdés volt.
  • András Szabó
    • Jó éjszakát, lefekszem

hétfő

Eszter Almássy

  • Én is, jó éjt.

90 hozzászólás to “Denial of disease: Eszter and András 3. (A tagadás betegsége: Eszter és András 3.)”

  1. Glasermeister said

    Fent látható az üvegesmester lányának vágyképe.
    Mellette/alatta pedig az egész éjszakát a lányról fantáziálva átonanizáló Szabó/Szenci. A Szencivel való azonosulást saját maga vallja be és magyarázza meg: II. oldal alja.

  2. Jungiánus said

    Az 5. oldalon is végbemegy az azonosítás Szabó és Szenci között, mert megtudjuk, hogy Szabó az álmait elemzi, akárcsak ún. nagydoktorijában Szenciét: 1. Miért ébredtem ma reggel teleizzadva a pizsamámat? Mert átonanizáltam az egész éjszakát. 2. Miért onanizáltam egész éjszaka? Mert arra a dögös csajra gondoltam (Szabó Eszterre, Szenci az üvegesmester lányára). 3. Miért nem basztam inkább meg? (Szabó: mert már nem áll fel, Szenci: mert nem hagyta magát).

    • Pszichiáter said

      Szabó András Balog miniszter által delegált MAB-tag pont 4 évvel ezelőtt írt egy levelet a MAB-nak, amiben megmagyarázta, miért csalta bele magát témavezetőként Riskó Enikő Hermann Hesséről szóló dolgozatába régi magyarosként, noha köze nem volt se Enikőhöz, se Hesséhez. Szabó azt írta a MAB-ot félrevezetni akaró levelében, hogy a közös pont közte és Riskó enikő között: Jung. Hesséről köztudott, hogy jungiánus pszichiáterhez járt kezelésre, Szencinek pedig pszichotikus álmai voltak. A MAB-levélben Szabó konkrétan hivatkozik Szenci erotikus álmára, és annak Szabó-féle elemzésére, ami annak megállapításából állt, hogy Szenci az onanizálásba beleizzadt. Erre kapott Szabó nagydoktori fokozatot, és erre alapozva írta át a saját nevére Riskó Enikő értekezését, amit el se olvasott, csak hallotta, hogy Hesséről szól.

  3. radványi erdő said

    Mér galambocskám, azt gondolod, h Szabó tud olyan szinten németül h Hessét olvasson? Nem is szeret olvasni, a játékkonzolokat basztatja csak. Jungról hallott valamit harangozni, ezzelkábitja az Eszter nevű csajt, de olvassatok csak bele a blogjába, micsoda végtelenül, ordenáré módon primitiv barom ez az ember (?I). Nem is az, egy véglény, egy béllféreg.

    • Filológus said

      A nagydoktorija is ugyanilyen primitív, minden nívón aluli. Idézzek belőle? “Autóstérképpel kutattam Németországban Szenci Molnár nyomait, mert kár pénzt pocsékolni történelmi atlaszra vagy helytörténeti kiadványra. Azonkívül az autóstérképnek a fiam és a lányom is hasznát vehetik”. Egy másik csemege. “Fogalmam se volt, mi az a napló, amikor Szenci Molnár naplóját kezdtem el kutatni, ezért mgkérdeztem két fiatal kolléganőmet, Hansági Ágnest és Szitár Katalint. Ők azt tanácsolták, olvassam el Bahytint és Lotmant. De én utálok olvasni. Pláne kacifántos elméletet. Úgyhogy máig nem tudom, mi a a napló. De azt tudom, hogy van napló ilyen is, meg olyan is”. Egy másik csemege. “Szenci nagyon rágerjedt az üvegesmester lányára. De az nem hagyta magát megb…ni. Ezért Szenci róla álmodott. Jungiános alapon kielemeztem, hogy azért izzadta át az éjszakát, mert a csajsziról fantáziálva a végkimerülésig maszturbált.” Egy másik: “Én tkp. nem akartam nagydoktorit írni, de a feleségem, Petrőczi Éva toszogatott. Itt mondok köszönetet érte.” Egy újabb csemege: “Nem tudtam volna beazonosítani az autóstérképpel sem Szenci vándorlásának helyeit, de alalmi szállásadóim olykor segítettek megfejteni az autóstérkép mai neveit. Ők nagyban hozzájárultak a nagydoktori címemhez, főleg azzal, hogy feleségestül befogadtak engem, szakadt kelet-európai tudóst, éjszakára, reggelre pedig nekünk adták a használt ruháikat és a már felbontott lekvárjaikat.”

      Stb. stb. Ilyen és ehhez hasonló tudományos diskurzussal tölti meg nagydoktori értekezése összvissz 44 oldalát. Publikációs jegyzéke se semmi, amit a téziseiben közöl, pontosabban semmi a szó szoros értelmében: 3 megjelent tétel, egyenként 3-7 oldalasak, jelentéktelen, unalmas szövegek. Ezt optikai trükkel megduplázza. A németre lefordíttatott cikket külön tételként tünteti fel, a még csak tervezett cikkeket “megjelenés előttiként”.

      • Szegedi Kolléga said

        A mi Balázs Misunk érdeme, hogy ez a színvonaltalan , üres fecsegés nagydoktori minősítést kapott. Ő volt az opponens. A szegedi ügynök-maffia ebben a gyalázatban is benne volt!

    • régi kolléga said

      Milyen brutálisan beszél a volt kollégáiról!
      Kecskés nyugdijas, még él. Miért ne élne? Nem olyan öreg még.
      Másrészt. Egyszer Szabó és Petrőczi alapitottak (?) az egyetem pénzén egy Szenci Alapitványt. Ezen keresztül is szivták az egyetem pénzét.
      Kecskést vették még be verstanosként.
      Összevesztek volna közben? Érdekes.

      • Report said

        Jelentem Szabó Andrásról: még él (sajnos).

      • Daktilusz said

        Pont ezért rúgatták ki Kecskést. Hogy ne kelljen vele osztozni az alapítványi pénzen. Csak felhasználták őt e megszerzéséhez. Igazi görényhúzás.

      • Kaáli Intézet said

        És hogy kiadja Hanságit is, elmeséli egy vadidegennek, akire nem emlékszik, akit nem tud felidézni, akiről azt se tudja, hogy létezik-e, Hansági meddőségi problémáját:

        “HÁ valóban kétségbeesetten próbálkozott, de nem jött össze a gyerek, ezt mindenki tudta a tanszéken…”
        https://jhnnsclvn.wordpress.com/2013/04/28/eszter-and-andras-2-12-steps-toward-each-other-eszter-es-andras-2-12-lepes-egymas-fele/
        A vége felé, az egyik András Szabó 6 órája címszó alatt.

      • takaró mihály fan said

        Misi bácsi mindig is mondta hogy nagy genyó ez a Szabó mindenre képes.
        Őt is kirugta a Károliról a mocsok Szabó akkor még ezzel a meddő tehénnel együtt.
        Aki egy ballibsi p[csa nem akarja Tormayt és Wass Albertet tanitani

      • Hátulról lesből támadó said

        Nemcsak Takarót szorította ki Szabó az egyetemről, hanem az egyetemalapító püspököt, Hegedűst is. Őt is folyton fúrta: alkalmatlan, mert nem ért a filozófiához, nem ért a fiatalokhoz. Csak hosszú idézeteket tud fejből – ez minden. Valszeg irigyelte, mert ő még rövideket se tudott.

      • Ráday Könyvtár said

        Szabó állandóan fúrta Hegedűst. A Rádayba is azért járkált be, hogy intrikáljon ellene. Azt mondta róla semmi máshoz nem ért csak hosszú idézetek szavalásához. Szerintem irigyelte, mert ő még rövideket se tudott 🙂

      • filológus said

        Hogy Szabó milyen ordenáré módon műveletlen, azt leginkább a nagydoktorijában bizonyitotta. Olvasható a ravaszblogon.
        Hogy milyen buta proli szokásai vannak, azt meg Petrőczi irta meg az Áfonyahegyi… Hogy nem szeret olvasni inkább játékkonzolokon fantijátékokat játszik.
        Ez Szabó szellemi szintje egy nyolc éves gyereké.

  4. hencidai úrasztala said

    Óriási buli volt a Mátyás u. 20-ban. Úgy berugtak, hogy még a tetkószalonban alattuk is felcsengettek.
    Azon vigadoztak h tönkre ment a Miskolci egyetem, h még az Erkel u. 4-ben is hallották szegény Heltaiék.ű
    Bene Sanyi is ott dorbézolt Szabóékkal – megteritve azu úrasztala abált szalonnával, ahogy csak a József Attila dijas költőfejedelemasszony tudja csinálni!!!
    Szabó azzal dicsekszik h ő intézte el a miskolciakat a balogzolinál aki azt csinálja amit ő akar
    Most azon töri Szabó azt az okos fejét, kinek a nyakát törje ki leghközelebb, úgy vigyázzatok!.

  5. short cut said

    Igy csalnak a kormánypártiak
    http://www.nyest.hu/hirek/igy-itelik-oda-az-akademiai-osztondijakat
    Mint a mocskos szabó és a mentora az ostoba Balog Zoltán

  6. Addiction said

    Fúrási függőségben bizonyára többen is szenvednek, de olyan koncentrált és széles skálája a tüneteknk, mint amiket Szabó produkál, páldátlan. Szabó az ún. állatorvosi ló. A fúrási függőséget rajta diagnosztizálták először az orvostudomány történetében

    • short cut said

      De rá fogsz baszni szabó mer nem hagyunk békét amig le nem buksz. Több beadványunk van megfelelő helyen. És informáltuk rólad a külföldi sajtót is.

  7. KSZE Workshop said

    Nem véletlenül irányította Kulcsárszabó Ernő Szegedre a Károlin csalás miatt megbukott doktoranduszt, Mészáros Márton/Istvánt, egyenesen Balázs Misuhoz, Pál Jóskához stb. Bízhatott a szegedi besúgó maffiában

  8. balog a félredijazó said

    Balog kezében van a lóvé, kinek ad belőle?
    A csókosoknak nyilván?
    A rablógyilkos szabó vajon kap belőle és az idióta ludvig?
    http://hvg.hu/hvgfriss/2013.24/201324_kozpontositott_adomanyok_keresd_ha_tudod

  9. dunántúli teológus said

    Rettenetes kinos nekünk h Steinbach püspök úr Petrőczivel ül egy asztalhoz.
    http://petroczieva.blogspot.hu/2013/06/konyvbemutato.html
    Két indok van rá:
    1. Püspök úr nem bir ellenállni annak a végtelen erőszakosságnak, amivel Petrőczi állandóan zaklatja.
    2. Nagyon sajnálatos, de püspök urunk esztétikai érzéke nem áll arányban más erényeivel. Magyarul: nem veszi észre, milyen végtelenül értéktelen gagyik Petrőczi úgynevezett versei.
    Szégyelljük magunkat, helyette is.

  10. Pszichiáter said

    Mindjárt az első bekezdésben Eszter felsorol néhány tényt, amelyek közül néhány azóta már országos orgánumokban megjelent: Kapa dékán kirúgása, Pethő Sándor csalással elnyet professzori kinevezése, Balla Péter megbízása a Wistmanwoodnak Hima Gabriella lakásában titkos felvételek készítésére. És mit válaszol Szabó? Az, hogy ezekből egy szó sem igaz. Ez az ember vagy megrögzött hazudozó, vagy valóban a tagadás betegségében szenved. És ezt a rosszindulatú pszichopatát ültette be Balog Zoltán a MAB felülvizsgálati bizottságába! Nehéz eldönteni, melyikük a betegebb vagy cinikusabb: Szabó vagy Balog?

  11. tóratartó said

    Egy ostoba hazug.
    Tagad, mint a rajtakapott cigány a vegyesboltban.
    Ki hiszi el?
    Senki.
    Ugyanis Eszternek ezek az állitásai tényeken alapulnak.
    Jön még a kutyára dér.
    Szabó megfizet!

  12. ask jerves said

    Mindenki hazudik, igaz, Szabó?
    Úgy, ahogy te a biróság előtt? Igaz, pedig a tizparancsolat is tiltja meg a BTK is.
    Ahogy a saját visszataszitó hangodon, primitiv makogással zsarolod a saját kollégáidat a hazugságra, ahogy a ravaszblogon hallható?
    Ki hisz neked, te nyomorult görény?
    Kit csapsz te be?
    Gondolod, az Istent is be tudod?
    Ateista barom.

    • Hold ucca said

      Hát az idióta papminisztert rendszeresen átkurficolja, az biztos. Most már gyakorlatilag Szabó András az EMMI-miniszter, ami rémes. Mert Balog csak idióta. Szabó viszont mentálisan súlyos beteg.

  13. jó hir said

    Szabó kineveti a blogoló “szegény, beteg embereket”.
    Meglátjuk, Szabó, lesz-e még kedved röhögni rajtunk.
    Ha végzünk veled, biztos nem.
    Van még néhány doku a tarsolyunkban, nem fogsz örülni neki, ha feltesszük.

    • Pszichiáter said

      Ezt úgy hívják, hogy kivetítés. Együtt jár a tagadás betegségével. A beteg észleli, hogy valami nincs rendben vele, de a betegséget nem ismeri be, az észlelt tüneteket más(ok)ra vetíti ki. Nem ő a beteg, hanem azok, akik őt a nyilvánosság előtt leleplezik. És ez már a tagadás spiráljának következő szakasza. Ezzel már a leleplezést és a nyilvánosságot is lehet tagadni. Hiszen ez csak beteg lelkű személyek műve, azaz meg se történik, ez a blog nincs, nem létezik, nem írják és nem olvassák, a született nímand Szabó cezaromán képzelgéseit nem zavarja többé semmi. Hazudhat magának tovább – mindhalálig.

      • szabó jobb keze said

        Főbe kéne vágni az aljas gazembert,
        de m eg fogja kapni méltó büntetését ne féljetek
        Miér vcan a görénynek gyomorbaja, miér hány és fosik?
        Talán bizony a kiegyensúlyozott lelki élet az oka?

  14. zelóta said

    Mit szól a Petrőczi h a férje romantikázik egy csajjal???

    • Ginger Cat said

      Szabót minden este sodrófával vallatja Petrőczi. Szabó ordítva tagad. A barátaimmal minden este odagyűlünk a Mátyás utca 20. emeleti ablakaiba amikor kezdődik a műsor

      • radványi erdő said

        Ha Ludvig megölné a Szabót, megoldódna minden.
        Szabó a pokolban, Ludvig a börtönben.
        Hogy örülnének szegény Ritoókék. Úgy gyűlölik ezt a mocskos proli kibaszott családot.
        Pedig ők ajánlották nekik ezt a lakást még amikor méltó helyükön voltak a panelben.

  15. r...s k...a a Hold utcában said

    Közben Hajdúhadházán kitüntették Bölcsklei püspök feleségét egy olyan kitüntetéssel, amelyet TÖBB ÉVTIZEDNYI PEDAGÓGIAI MUNKA ALAPJÁN szoktak megkapn i.
    Püspökné meg pár hónapos kijáró tanitgatás után rögvest megkapta, CZAPP CZAPP!
    http://www.vagy.hu/tartalom/cikk/4731_a_hadhazi_fidesz_bolcskei_gesztusa#acomment-7000

  16. Ilonka néni said

    A cikkben belinkelték Dr. Bölcskeiné Ágai Ilona mobilszámát is: 06-30/9478547 http://www.reformatuspedagogiaiszakszolgalat.hu/akadalymentes/index.php?lap=lap_01_2. Nem akarjátok felhívni és elmesélni neki részletesen a Czapp-Czapp ügyet? 🙂

    • Caritas said

      Ő egy igazi püspökfeleség. Mindenben besegít Bölcskeinek. Pl. a gyülekezeti pénzek elköltésébe is. A református szeretetotthonokban a fogyatékos gyerekek fejlesztésére szánt pénzekből Czapp-Renault-kat vásárolt a barátnőinek azzal az ürüggyel, hogy kell a fogyatékos gyerekek szállítására. De ezekben a drága, közpénzen vett kocsikban fogyatékos gyerekek még nem ültek, és valószínűleg nem is fognak. Abban Ágai Ilonának az igazgató és igazgató helyettes barátnői száguldoznak.

    • gagyi mami said

      Azt hiszitek érdekli a püspök feleségét kivel b..ik félre a háromtokás undoritó férje?
      Csak a lóvét vigye haza.
      Ez minden családi béke alapja a Butykos/Bölcskei/Bátori családban.

  17. Hencidai úrasztala said

    Szabó és Ludvig abált szalonnát zabálnak a hencidai úrasztalán. A hangulat fagyos.

    Ludvig: Mi ez a hülyeség hogy te a tagadás betegségében szenvedsz?
    Szabó: öööö….aaaa… izé… ööö… (pont úgy, mint a ravaszblogon hallható hangfelvételen: http://ravaszlaszlobaratikor.wordpress.com/koncepcios-per-hanganyag/, I. csoport)
    Ludvig: Majd adok én neked tagadást? (Peeengggggg: fejpevágta Stzabót egy sepenyővel)
    Szabó: öööö….aaaa… izé… ööö… stb. Fáj … brühühühü
    Ludvig: Bevallod vagy nem?
    Szabó: ööö…. a..a.. a.. mit? ööö….
    Ludvig: Hát a szeretődet!
    Szabó: ööö…. neeeem
    Ludvig: Ne hazudj! A pszichiáterednek hazudhatsz, de nekem nem! (És már emeli is a szalonnavágó bicsakját)
    Szabó: Igeeen….
    Ludvig: Te disznó. Kiheréllek…
    Szabó: neeem……..
    Lud

  18. banquo's bloody ghost said

    Egyszer elindulnak a temetőből azoknak árnyai, akiket Szabó gyilkolt meg Lady Ludvig közreműködésével.
    Elhaladnak a Hencidáról lopott és abált árból zabrált faragott ágy mellett és szalonnával megszentségtelenitett úrasztala mellett, megállnak a református hagyatéki leltárból zabrált ágy mellett, siri leheletüket az arcodba fújják SZABÓ TE GYÁVA GYILKOS ÉS ELVISZNEK A POKOLBA AHOVA VALÓ VAGY

  19. zelóta said

    Nem él soká a szabó ha megjelenik a b logon a levelezés következő része. Úgy tudom, az már igazi szexuális kicsapongásba torkollik.
    Ludvig feni a herélő kést

  20. petrőczi aq down-kóros said

    Petrőczi nagyon felhuzta magát egy késsel kergeti a szabót a hencidai urasztala körül. Ribike pedig uj verset irt:
    Halihó, halihó,
    Félrebaszol, nagyapó?
    Halihó, halihó,
    Tedd le a kést, nagyanyó!

  21. goedel macskája said

    Bodoky zseniális, mint mindig, most is leleplezett egy nagy fideszes csalást.
    http://atlatszo.hu/2013/06/17/voksturizmus-fiktiv-lakok-a-kocsis-hazban-a-valasztasok-elott/
    Jut eszembe, hova tűnt a máltai pincsi aki Bodokyt fúrja?
    Az is egy fúrógép,mint Szabó.
    Csak valamivel szofisztikáltabban fogalmaz.

  22. Quasimodo said

    Kiváncsi vagyok mi lesz Szabóéknál ha …
    Mert eddig is leleplezte, hogy Szabó
    -azonnal megcsalná a Ludvigot, ha alkalma lenne rá,
    minden kollégájáról ordenáré módon nyilatkozik egy vadidegennek,
    hazudik ami a csövön kifér.
    Mi lesz a …?
    Nevetsz rajtunk Szabó?
    Akkor nevetsz igazán, ha megtudod, ….

    (Többek kérésére kimoderálva – a szerk.)
    Ugye nem.
    De mi igen!

    • ElemiLogika said

      Honnan tudod, hogy lesz folytatás?
      Honnan tudod, hogy az lesz az utolsó?
      Honnan tudod, hogy az lesz a legleleplezőbb?
      Honnan tudod, ki Almássy Eszter?

      Fenti kérdések alapján vagy Te vagy Dark Tangent, vagy annak nagyon közeli bizalmasa, barátja, barátnője, intim partnere!

    • Bloggerjogász said

      Elemi Logikának igaza van, te ismerheted a full sztorit. Próbáld meg visszafogni magad, mert hekkelés miatt Szabó feljelentést tehet és bűncselekmény gyanúja esetén a rendőrség lekérheti a google-tól az IP-számodat. Rajtad keresztül elkaphatják Dark Tangentet és vádat emelhetnek ellene. Te is börtönbe kerülsz, mint a cinkosa. Ha tudsz is valamit, ne tedd közhírré, hacsak nem imádod valamiért Szabót és segíteni akarsz neki elkapni a leleplezőit (akiket ő a levelezésben rágalmazóknak nevez). Döntsd el, kinek az oldalán állsz: a sunyi, alattomos, hazudozó és rágalmazó Szabó Andrásén, vagy a lelelplezőién?

      • Dark Tangent said

        Van egy haverom aki olyan lánnyal járt, aki szintén hacker akar lenni. Ez a csaj szokta a Quasimodo nicket használni. Nemrég szakitottak a haverral. A csaj azt hányta a szemére hogy több időt tölt hackeléssel és velem, mint vele. Meggyőződése, hogy a haver miattam dobta őt. A haver nyilván kifecsegett neki valamit anno és a kis Quasi igy akar bosszut állni rajtam. De nagyon rá fog baszni mert ez most épp nem hackelésből van mint irtam, de azt nem mondom meg hogy honnan. Egyelőre nem mondhatom meg mert nem hatalmaztak fel rá akiktől az anyagot kaptam. De kérlek hogy Quasit moderáljátok ki mer veszélyesek a kis akciói. Ha őt elkapják ki tudja mit hadovál majd össze a zsaruknak hogy mentse a seggét.

  23. petrőczi a latinizmustanár said

    Petrőczi aki annyira idióta h azt hiszi, a latinizmus latinul van, addig gyötörte Balog Zoltánt amig meg nem kapta tőle a József Attila dijat.
    Ami kivivta számára AZ EGÉSZ IRODALOMSZAKMA OSZTATLAN MEGVETÉSÉT.
    Petrőczi Donászy Magda szinvonalon álló költészete közröhej tárgya az Irodalomtudományi Intézetben.

  24. Quasimodo said

    Bocs, nem tudok én semmit.
    Csak tippelgettem

    • Dark Tangent said

      Ugye beijedtél kis F.É.? Tudom hogy te voltál. Vagy kiirjam a teljes neved hogy a zsaruk félóra múlva csengessenek nálad? Bár szerintem Kovács Barnabás és a Wistmanwood még náluk is gyorsabb lesz. Csak saját magam miatt nem teszem mer én is féltem a seggem 🙂

      • Matrix D'Amour said

        Mi az hogy F.É.? Szerintem inkább F.Á. A mi Fóris Ágotánk hekkelget. Igaz hogy nem Szabó András a fő célszemély, de ez a kis fészbuk-feltörősdi fő munkájának szórtakoztató mellékterméke lehet. 🙂

    • Rútságkirálynő said

      Apropó, Petrőczi-Ludvig nyert egyszer egy Quasimodo gíjat. Csak nem a rútságáért kapta? Ha van szépségkirálynó, akkor mért ne lehetne rútságkirálynő is? 🙂

      • Rosemunde Pilcher said

        Nem, az a fűzfapoéták Salvatore Quasimodo díja volt és azt se nyerte meg, csak egy megosztott harmadik díjat kapott. Még annak se elég jó a vén banya.
        Majd talán az unokája, Ribike:
        “Halihó, halihó,
        Mér vagy buta nagyanyó???”

  25. réti pipitér said

    Quasimodót ismerem, egy játékszenvedélyes hülye. Mióta az asszony letiltotta a loviról meg a tipmixról, azóta a legállatabb fogadásokat köti. Olyanokba képes fogadni, hogy a következő járókelő nő lesz vagy férfi. Többnyire veszit.
    Szóval ne vegyétek komolyan, brahiból mondta, amit mondott. Fingja sincs semmiről.

    • Nem értem said

      Szabó András állítólag tudja, kik a bloggerek. Szerinte van két fővezér és pár segítő. A két fővezér nő, volt kollégák, egyedülállók, beteg lelkűek és a világ legzseniálisabb hekkerei. A Wistmanwoodot simán zsebreteszik. A wiszti nagyon beégett velük, mert megakadályozni se tudja a ténykedésüket nemhogy beelőzné őket. A két beteg lelkű nő komputer zseni. Minden rendszerhez, minden irathoz hozzáférnek. Kik azok, akik ezeknek a paraméternek megfelelnek? Kik azok, akik valaha a Károlin dolgoztak, nők, zakkantak, egyedülállóak és hekkelésben jobbak, mint a google és az FBI egysített informatikai szakértőgárdája?

  26. Secretary said

    Ezek szerint a bloggerek profi informatikusok, akik előtt nincs titok, minden irathoz, e-mailhez hozzáférnek, minden intézményhez, minden hatósághoz bejutnak? Melyik kirúgott dolgozó értett ennyire az informatikához, mint ezek ketten? Ráadásul nők. És egyedülállók. Gallay Kati vagy Marosi Margó a rektoriból? Csak találgatok.

    • Én sem értem said

      Több nő is értett az informatikához. Kőfalusi a hekkeléshez is, ezt gyakran alkalmazta, és a jelszókat is könnyedén megszerezte a fejesek bizalmasaként. Szabó gépébe úgy járt mint a sajátjába, de ő nem egyedülálló. Vagy már elvált? Fóris is ért hozzá, Balla jelszavát is ismeri, de ő még nincs kirúgva. Elvileg nem is egyedülálló, de a 40 évvel idősebb férjével akár annak is tekinthető. Hansági sincs kirúgva, pedig ő is ért hozzá és ő is minden irathoz hozzáfért. Elvileg ő se egyedülálló, de a jóval fiatalabb férje fűvel-fával csalja. Az összes nő közül leginkább Kőfalusi felel meg paramétereknek. Ő ki is van rúgva. De ki a másik? Ki a cinkosa?

      • Mata Hari said

        Kőfalusi szerepét nem látom világosan. Ő Szabón keresztül minden irathoz hozzáfért. Szabóba egy darabig bele is volt zúgva. De aztán amikor levették tőle a havi 60 ezres pótlékot, amit Szabó szerzett neki Kulint átvágva akkor kompenzálni akart. Elkezdett üzletelni a dokumentumokkal. Nem érdekelte kinek a kezébe kerülnek a meghekkelt és kilopott iratok csak az, hogy mennyi zsé üti a markát értük. Ha kiderült a lopás ráfogta valaki másra, valamelyik doktoranduszra amelyik az irodában lebzselt és akit utált. Pl. M… Bernadettre. Sokszor együtt loptak Wolfthroattal, aki a húgának udvarolt és mint kvázi-családtag folyton az irodában ült. Ő elég profi volt informatikában. Bármelyikük lehetett Mata Hari, de a legvalószínűbb hogy maga Kőfalusi volt aki sokaknak kémkedett – természetesen nem ingyen…

      • Én értem said

        Szerintem teljesen érthető a dolog. Sabó összevissza hazudik, kitalál meséket hekkerekről, magával kapcsolatban mindent tagad, hogy fényezze magát a fiatal csaj előtt. Felborzolja a tollát mint a pávakakas mer tetszeni akar. Az aljas büdös görény keresztyén mártírpózt vesz fel. Nincs olyan személy, aki ennyiféle iratot megszerez, ennyi intézményt, postafiókot meghekkel. Pláne nő. Szabó zsigerből hazudik.

  27. fekete özvegy said

    Szerintem a beteg lelkű nő leginkább Petrőczire illik.
    Most h nyilvánvalóvá vált a blogról, h Szabó bármikor megcsalja, telezokogja a RefLapot a bújával bajával.
    És bosszút forral Szabó ellen.
    Inkább lenne mártir özvegy, mint szerencsétlen otthagyott feleség.
    Merhogy a Szabó az Eszterér bármikor otthagyná a 120 kilós vén szörnyeteget, az tuti.

    • Őrült nők ketrece said

      Annyi beteg lelkű nő van a Reviczkyben, hogy a kart átnevezhetnék őrült nők ketrecének. A legbetegebb Hansági, aki a karrieritmusába és a karrierizmusa okozta gyermektelenségbe betegedett bele. Aztán ott van Jákfalvi, aki abba betegedett bele, hogy beteg gyereke van. Aztán a Tepsi, akinek a normális fejlődése először akkor kapott gellert, amikor Horváth Laci gyűrűs menyasszonyaként a vőlegénye seggberúgta. (Nyilván oka volt rá.) Másodszor, amikor Horváth Laci munkatársként is seggberúgta és elorozta előle a Ménesi igazgatói posztját. Aztán Czeglédy Anita, akit rendszeresen csal a férje, nemcsak fészbukon ábrándozik róla, mint Petrőczi férje, a kívül-belül bűzgörény Szabó András. Petrőczi csak az ötödik a sorban, de vannak még…

  28. Lady Ludvig said

    Lady Ludvig már köszörüli a bárdot, jaj neked, Szabó!

  29. Lady Ludvig said

    Heréltek, nem femininek!
    Hátha még Lady Ludvig lesújt a bárddal!!!

  30. ejaculatio praecox said

    Ludvig a hencidai úrasztalon heréli ki a szabót, de lehet hogy fel is koncolja

    • Ginger Cat said

      Szabó még miskárolás közben is tagad. Azt üvöltözi: nem igaaaz… hamisíííítvááány. A visítása felverte a környékbeli cicákat, mind itt tolongnak az ablakpárkányon.

      • Pszichiáter said

        Szabóban a tagadás szenvedélye még a fájdalomnál is erősebb. A tagadás nála reflex. Családtagjai azt mondják ez még gyerekkorában alakult ki nála. Félt az apjától, és akárilyen roszfát tett a tűzre már előre azt kiabálta: nem én vótam! Szabó már kiskorától így szocializálódott: stikában valami alattomos gonoszságot elkövetni, aztán tagadni és másra fogni. Ez Szabó élettaktikája.

  31. Paplanaláfingó said

    Ezt hívjuk mi itt, Erdélyben, paplan alá fingásnak. A paplan takarásában büdöset csinálni és a meghatározhatatlan eredetű bűzforrást másra kenni. Szabó megtestesíti a paplan alá fingás eszméjét.

    • doktor de szád said

      Szerintem Ludvig kezd becsavarodni.
      Nézzétek meg ezt a képet a három tokával és a savós szemmel!
      http://petroczieva.blogspot.hu/2013/06/konyvbemutato.html

      • a kedves prédikátor said

        Nem helyeslem, hogy ilyen cinikusan gúnyolódtok Petrőczin.
        Nem lehet neki könnyű feldolgozni Szabó kis románcát, amit ti a nyilvánosságra hoztok.
        Azon kívül, mi is a címe annak a kis könyvnek, amit a Bakonyi írt a Petrőcziről: “Hogy elfogadjanak…”
        Hatvanvalahány éves korában már ő is belátta, hogy
        SENKI NEM FOGADTA EL ŐT.
        MINDENKI MEGVETI, LENÉZI UTÁLJA.
        MÉG A TULAJDON LÁNYA IS. miért nem áll szóba Morvai Kinga az anyjával?
        Mer az hagyta hogy gyermekként megerőszakolja a brutális Szabó, a pedofil gorilla.
        Úgy vérzett szegény, hogy kórházba kellett vinni és nem győztek hazudozni az orvosoknak, hogy Kingácska leesett a székről és beverte a .. mijét is?

      • Treue said

        Szegény Ludvig rosszul viseli a férje hűtlenségét, sokkal rosszabbul, mint Bölcskeiné, aki már megszokta.

  32. soli deo gloria said

    Itt van a pár hónapos kijárás után kitüntetett Bölcskeiné!!!
    http://www.vagy.hu/tartalom/cikk/4731_a_hadhazi_fidesz_bolcskei_gesztusa

    • Czapp-Czapp said

      Vigaszdíjként kapta a felszarvazásáért. Bölcskei mondta a fideszes polgármesternek: “Az asszony pityereg er futnak utánam a nők. Nem lehetne valamivel felszárítani a könnyeit?” Hajdúhadházi fityiszes polgármester: “De. Maj kitüntettyük…”

    • réti pipitér said

      A szörnyellák közül melyik a püspökné?

      • Debreceni Pulykakakas said

        Ez engem is érdekelne, mer ritkán mutogatja az asszonyt. Én is csak messziről láttam. A rózsaszín blúzosra tippelek, aki védekezően tartja maga előtt a hatalmas utazótáskáját az első sorban a jobb szélen.

      • Bántalmazott nők Egylete said

        Tipikus gesztus. Az asszonynak mindig maga előtt kell tartania valamitz, ha férjeura ütésre emeli a kezét. Ha őt is úgy össze szokta verni, mint Czapp Enikőt a pasaréti lakásban, amikor rajtakapta egy másik férfival az egyház által bérelt lakásban, akkor érthető a védekező reflex.

      • réti pipitér said

        Lehet, hogy balról a második a sovány a világos nadrágkosztümben, azért visel napszemüveget a teremben, mert szerető hitvese behúzott neki egyet.

      • Saca said

        Most láttam a tévébe a Baszások közt sorozatot ot is verekedet valamejik brutál álat és a valásos kinai fiju elkülte őt a templomba egy indulatizélő terápijára vagy mire. De kérdem én mit tanul a verekedős egy ojan paptol aki maga is verexik mint a Bölcskey püspök ur?

  33. soli deo gloria said

    Sokkal durvábban beszél a mi áldott püspök urunk.
    Még a szószéken is a Dzsungel könyvét idézi, nem a Szentírást.

    • Pasaréti szomszéd said

      Hát még milyen durván verekszik. Amikor itt randalírozott a házban a nője miatt aki felszarvazta, még az intézkedő rendőrt is összeverte.

  34. Gergelyke said

    Hova tűnt Bohátka Gergelyke? Csak nem rúgták ki? Pedig annyi disznóságban benne volt, illett a csapatba.

  35. Statisztika said

    A legnépszerűbb topicok versenyében ezen a héten Szabó András foglalja el mindhárom dobogós helyet:
    1. “Szabó András”
    2. “a facebookon csajozó Szabó András”
    3. “Szabó András fúrási függősége”, a 4. lépés elbukása

    Messze leszakadva a 4. helyre Szeged futott be. Balla Péter csak a 9.

A szerkesztőség ezúton kijelenti, hogy a hozzászólások tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi, és előzetesen nem moderálja. A hozzászólások mindenkor a szerzőik véleményét tükrözik, amikkel a honlap szerkesztősége nem feltétlenül ért egyet. Mivel nem olvasunk el minden hozzászólást, kérjük az olvasókat, hogy jelezzék esetleges kifogásaikat. Ha azok megalapozottak, a kifogásolt tartalmat a hozzászólásokból eltávolítjuk.

 
