Jhnnsclvn's blog

Fraud, forgery, nepotism, abuse at a Hungarian University

#Me too (Velem is megtörtént)

Posted by jhnnsclvn - szeptember 24, 2019

Izgalmas anyagokat kaptunk egy egyetemnek kinevezett, gyatra színvonalú vidéki főiskoláról, de még ellenőriznünk kell, valóban kapcsolódik-e az anyag a károlis történetekhez. A beküldők szerint igen. Ha ezt bebizonyítják vagy legalább valószínűsítik, akkor közöljük.

Addig továbbra is csak a Károlival foglalkozunk. Egyelőre egy válogatást adunk közre károlis diákok sztorijaiból. A válogatást az egyik volt károlis hallgató állította össze, és a felhívást további sztorik gyűjtésére is ő teszi közzé. – A Szerkesztőség.

Balla asszonyság

I love Károli

 

Szerző: Dani

VELEM IS MEGTÖRTÉNT!!

Tisztelt olvasók, szerkesztők!
Szeretném osztani veletek egyik ismerősöm személyes tapasztalatait a KRE-n töltött évekről.

“Az csak egy dolog, hogy nem tanítanak semmit, a hulladék tárgyakból nehezebb átmenni, mint bármelyik szakos tárgyból”

Mészáros MarciPistához visszatérve:
======================
volt, akinek azért adott egyes helyett kettest, vagy hármast a dolgozatára, mert nem kék, hanem zöld tollal írt, és a tisztelt tanár úr kedvenc írója is zöld színnel szokott publikálni, bár a mai napig nem tudom, hogy ki volt az a marha. Egyébként neki köszönhetem azt is, hogy egy másik tárgyból több féléven keresztül kaptam elégtelent.

Pofátlan osztályozások:
====================
Volt egy alkalom, mikor mentünk vizsgázni japán művészettörténet tárgyból, és én nagy nehezen ugyan, de megszenvedtem a négyes osztályzatot, míg a másik évfolyamtársam, aki szintén fel volt jelentkezve vizsgára, nem jött be vizsgázni, de kapott egy jelest az adott tárgyból. (ez még két másik tárgynál is így volt nála). Ez tipikusan olyan, mint a …. szövegolvasás óra. Ha hátul ülsz, mindent ki tudsz puskázni. Nagy szerencse, hogy a telefonnal felvett videóimat nem töltöttem még fel ezzel kapcsolatban. Össze sem tudom számolni, hogy hány évfolyamtársamnak én írtam meg az angol nyelvű motivációs levelet, ami a ösztöndíjhoz kellett…

A “második keleti nyelv” c. tárgyból is érdekesen történt a vizsgáztatás, ugyanis, ez egy gyakorlati tárgy volt (elvileg csak három alkalmat lehetett volna mulasztani), minden egyes alkalommal volt névsor. Ennek ellenére két olyan diák is bejött a féléves vizsgára, akik korábban nem is jártak az órára, behoztak magukkal két A4-es lapot, amin a kínai írásjelek (“hanzik”) rajta voltak, és a tanárnő szeme láttára kipuskáztak mindent (ahogy azt később tőlük megtudtam) jelesre…

Egy másik kellemetlenség akkor ért, amikor az egyik …. gyakorlat c. tárgyból mentem volna az első órára. Azt tudni kell, hogy ezt a tárgyat az I. félévben hirdették meg 22-23 főre ( a teremkapacitás miatt), de több olyan hallgató is volt, akik azért jártak 2-3 évvel tovább, mivel sokszor nem tudtak tárgyakat felvenni, mert alig volt férőhely, mivel minden évben felvettek legalább 130-135 diákot!
Én ezt a tárgyat azért buktam, mert az első alkalommal késtem időre pontosan 3,5 percet a HÉV miatt. Még az ajtó is nyitva volt, és a többiek akkor ültek még csak le, és kapcsolták be a számítógépeket mikor kijött elém a tanár úr, és közölte velem, hogy “buktam a tárgyat”…  Mondtam is magamban, hogy a jó édes anyukádat, 3 éven keresztül nem tudtam felvenni ezt a nívótlan szart, és már az első alkalommal 3,5 perces késés miatt egyszerűen csak kidob az órájáról…  Hozzátenném, hogy én szerettem azt a tanárt, aki ezt a tárgyat tartotta, mert tetszettek az órái, és minden egyes általa oktatott tárgyból jelesre vizsgáztam nála! Dehát ugye az a bizonyos statisztika… (sokan tudják, hogy mit értek “statisztika” címszó alatt).

Egy kis személyi adatokkal való visszaélés, egy kis okirat hamisítás, ha te csinálnád, az gond, ha egy true keresztény egyetem, akkor nem!

CSALÁS, OKIRAT HAMISÍTÁS, SZEMÉLYI JOGOKKAL VALÓ VISSZAÉLÉS
===========================================================

Többször is előfordult, hogy valaki(k) tárgyakat vettek fel a diákok nevében, a diákok tudta nélkül. Ezt onnan tudom, hogy volt két olyan évfolyamtársam is (akik közül az egyik már több, mint 2 éve nem is volt hallgatója az egyetemnek!, ill. egy másik személy, aki külföldre ment dolgozni, ezért egy egész évet passzivált. Ennek ellenére, hogy egyikük sem tudott volna tárgyakat felvenni, mégis ott volt a nevük a felvett tárgyak között, (hozzátenném, hogy több volt hallgatóval is beszéltem, akiket hasonló sérelmek értek, és innen, hogy CSAK az önköltséges hallgatókkal történt meg mindez.
TEHÁT olyan hallgatóknak volt kinn a neve a felvett tárgyak között, akik már 1.) nem is voltak hallgatói az egyetemnek, 2.) olyanoké is, akik egy egész évet passziváltak, tehát nem tudtak volna tárgyakat felvenni. Akkor jön a kérdés, hogy mégis ki vette fel a diákok helyett azokat a tárgyakat, amiket még a NEPTUN órarendje sem jelzett, ill. azt, hogy hanyadik alakalommal volt felvéve az a tárgy! Mivel én nem passziváltam és miután a tárgyakat felvettem, megnéztem, hogy kikkel leszek egy évfolyamban, innen tudom, amit itt leírtam.

Ráírtam arra az ismerősömre, aki kiment külföldre dolgozni (facebook-on keresztül), és ő azt írta vissza, hogy nem érti, ki fett fel tárgyat neki azt az 1 db. tárgyat (egyébként csak a “Japán filológia I.” volt felvéve nála…

Ezt csak azért írtam le, mert van egy olyan szabály, ha egy tárgyat nem tudsz teljesíteni harmadszor, akkor kirúgnak. Velem is ez történt annak ellenére, hogy én azt a bizonyos tárgyat NEM vettem fel három alkalommal, csak 1 alkalommal. Mikor elmeséltem a Neptun irodába, h. mi történt velem, azt mondták, hogy ezzel már nem tudnak mit csinálni ,adjak le egy új jelentkezést.

Hozzá kívánom tenni, hogy tudom, hogy ki volt az a tanár, aki felvette ezeket a tárgyakat a hallgatók nevében. Egyébként a japán szakra járók tudják, hogy ki dolgozik abban a bizonyos …. szobában.

KIRÚGTÁK A PEDOFIL BUZIT!
=========================
Volt az egyetemen egy … Bence nevű tanár, akinek azért tiltották meg a szóbeli vizsgáztatást, mert több lány hallgató arra panaszkodott, hogy zaklatja, simogatja őket, volt, akinek még alá is nyúlt. Ezt a trógert nemrég rúgták ki.

Mit is várunk egy olyan intézménytől, ahol (az elmondottak szerint) úgy szokták megszervezni az államvizsgákat (az egyik specializáció államvizsgájának szemtanúja is voltam), hogy szinte minden tárgyból betették az államvizsgát szóbeli vizsgáról írásbeli vizsgára, és még vizsgabizottság sem volt benn, csak az a tanár, aki az adott tárgyat korábban tartotta. Hát nem azért, de egy érettségi vizsgát több tanár felügyel, mint egy károlis államvizsgát… inkább hagyjuk.

Szívesen felvenném a kapcsolatot olyan VOLT, vagy jelenleg is ott tanuló hallgatókkal, akikkel ilyen és ehhez hasonló dolgok történtek.

Természetesen feljelentést fogok tenni, és amennyiben nem jutunk közös nevezőre kénytelen leszek bizonyos videókat megosztani a youtube-on a nagy nyilvánosság előtt.

 

7 hozzászólás to “#Me too (Velem is megtörtént)”

  1. trócsányi megy a lecsóba said

    Leleplezték a károlis görény Trócsányit az EU-ban.
    A fideszfizetett qrva nem kell Európának!
    https://24.hu/belfold/2019/09/26/trocsanyi-meghallgatas-jogi-bizottsag/?fbclid=IwAR3p553QSLeAO5fTmIiOcCqqSLkzSKbdd2inBv8nMrkhGuJoI-pC27yAMOY

  2. N~ Para said

    “Természetesen feljelentést fogok tenni, és amennyiben nem jutunk közös nevezőre kénytelen leszek bizonyos videókat megosztani a youtube-on a nagy nyilvánosság előtt”

    Kérlek tegyél, és rakd ki azokat a videokat is, amit a KRE hozzájárulásával, a résztvevők tudtával és engedélyével készítettél és tudsz kirakni; a többire meg privát vetítés a bíróságon.

    “van egy olyan szabály, ha egy tárgyat nem tudsz teljesíteni harmadszor, akkor kirúgnak. Velem is ez történt”

    Ezzel jelentősen megkönnyítetted a történet hitelesítését. Ha van ilyen hallgató a közelmúltból akkor meg lehet keresni megerősítésért, ha nincs vagy semmi köze hozzá akkor megint a régi őrültek sztorizgatnak. El tudom egyébként könnyen képzelni, hogy egy sértett, kirúgott diák minden eszközt megragad ahhoz, hogy ártson az egyetemnek. Ha engem diákként kirúgtak volna ilyen körítéssel én is bedühödnék. A jhnnsclvnen ugyanakkor csak az ügyednek tudsz ártani, ez a blog akkora pöcegödör hogy rontja a hitelét mindennek ami itt jelenik meg. Menj el a hvghez, a 24.huhoz, esetleg a 444hez a sztoriddal, ők szerintem kapva kapnak rajta mert tudják úgy tálalni hogy az az ő profiluknak is megfeleljen. Nem utolsósorban ők az ilyen sztorikat rendes ujságíró módjára göngyölítik fel, tehát anonimitást biztosítanak neked ha kéred, ugyanakkor személyesen találkozol velük, ellenőrzik hogy az vagy-e akinek mondod magad, lecsekkolják a történéseket stb., tehát rendesen utánajárnak, és ha minden klappol több százezer emberhez juttatják el a hitelesített történetet. Itt viszont csak nevetségessé teszed magad a névtelen posztokkal. Nézz körül, hogy milyen környezetbe kerül ki a történeted, milyen posztokat közöl a blog, miket szólnak hozzá a kommentelők…Én soha nem jönnék ide valós, komoly üggyel.

    • Wistmanwoodos Balla said

      “Kérlek tegyél, és rakd ki azokat a videokat is, amit a KRE hozzájárulásával, a résztvevők tudtával és engedélyével készítettél és tudsz kirakni”.
      Észnél vagy troll? A Károlit lehet videózni a részvevők tudta és engedélye nélkül. Ha Balla ezt magánlakáson megcsináltathatta a részvevők tudta és engedélye nélkül, akkor az általa vezetett intézményben sem kell ehhez engedély. Sőt még Balla lakásán se. Ibolya és Tcsányi együttes erővel elintézte, hogy az ilyen cselekményt jogszerűnek nyilvánítsák.Ettől kezdve bárki bármit felvehet titokban a Károlin, Balla lakásán, sőt Balla családtagjainak a lakásán. Ha ez nem tetszik valakinek, elő lehet venni a Balla-Trócsányi-Ibolya-féle parancsra hozott ítéletet a PKKB-n.

    • Szegedi Kolléga said

      Te vagy a pöcegödör és a megbízód, a Károli. Ezen a blogon nagyon jól dokumentált és hiteles sztorikat olvasunk. A Mészáros-féle duplacsalás Pál Jóska aláírásaival egyenesen a szegedi rektori hivatalból, a Bölcskei-Tarr-Gálik féle 115 milliós lopás bizalmas minisztériumi iratokkal, nyomozati, ügyészségi, bírósági iratok stb. Aki fizetésért rágalmaz egy hiteles forrást, az tényleg megérdemli a pöcegödör nevet. Vagyis te, Para!

      • Nő a para said

        Má aggódtam a janiér. Hogy beteg vagy túlszopta magát mint a kövér a repülőn. De megvan, az esze is, mint a borotva.

    • Abigél said

      Felesleges itt álnéven írogatnod, tanár úr. Nagyon jól tudod, hogy el foglak kapni a bűnözéseiddel együtt, méghozzá nemsokára. Ami pedig a posztot illeti, több jelenleg is hallgató diák olvasta el, mint azt te gondolnád. És biztos lehetsz benne, hogy 10-ből legalább 10 nem a te véleményedet osztja. Az illető kisasszonnyal pedig felvettük a kapcsolatot, és azzal a két személlyel is sikerült beszélnünk, akik jobb jegy reményében szívták le F. Bencét.

      Nézd meg mi történt a Pedofil F. Bence, meg a M. Márton haveroddal, akik már nem tanítanak itt, mert valaki alapos takarítást végzett a kárörvendők egyetemén. Nem véletlen kellett néhány új oktatóval bővíteni a KRE táborát :))
      Biztos lehetsz abban, hogy minden anyag rendelkezésre áll, és nagyot fog szólni, de tudod az ilyet szép lassan szabad csak csinálni. Nem tudok több száz oldalnyi sérelmet, videókat, ill. az oldalon található bírósági, stb. iratokat három nyelvre pár hét alatt lefordítani.

      Szerinted engem hol érdekel, hogy hány károlin végzett balfasz szobalánynak, olcsó kurvának, fuvarosnak, taxisnak látszik, és ég a mocskos pofája a felvételeken? Na meg… a tiéd. Még a koreai laktársamnak is megmutattam, és elmondtam mindazt ami itt történt / történik, bár azóta neki is voltak kellemetlen élményei.

      Amúgy kicsit sem tartod cikinek, mindazt, amit több tíz végzett/jelenleg is tanuló hallgató állít? Értem én, hogy van a demokrácia = népuralom, és van a fidesz fajta demokrácia = a hatalom a fideszé. Tudod, nem az a gond, ha valaki hazudik, hanem az, ha olyan mélyre süllyed, mint pl. te, aki a saját hülyeségeit is valóságként éli meg. Félsz, hogy a kormányod összeomlik, te pedig, mint fizetett fideszes troll, egyszerűen éhen döglesz 😉

      Hogy történhetett az meg, hogy nem csak M. Marcit, hanem az egyik idegbeteg picsát is arcon köpték a TO-n, aki miután jogosan leordibálták, sírva szaladt ki a mosdóba? És miközben Marcival ordibáltak a 100-as teremben, az ott lévő hallgatók azon a balfék kopasz phd csaló fején röhögtek?

      Na és az a sok okirat hamisítás, mások nevében történő tárgyfelvétel? [többek között önköltséges / olyan hallgatók nevében, akik már valóban nem is voltak több éve az egyetem hallgatói?]
      A pofátlan osztályozások? PhD és nyelvvizsga csalások… Én mindent dokumentálok.

      Hidd el, nekem csak egy telefon Éli-nek, minden papírt, képeket, videót átadok, és három nyelven feliratozva fog égni a pofátok az interneten, sőt leszek olyan kedves, hogy még azoknak az intézményeknek is elküldök mindent, amelyekkel a kre-nek szerződése van. Mellékelni fogom az önéletrajzotokat, az összes rohadt email címeteket, telefonszámotokat, lakcímeteket.
      Önálló kutatásba fogok kezdeni, és abból is botrányt fogok csinálni, hogy tölthet be valaki sima szaros MA diplomával “tanársegéd” pozíciót úgy, hogy már legalább 8-9 éve tanársegédkezik, de 8-9 éve egyáltalán nem publikált semmit, sőt, még a doktoriját sem kezdte meg.
      És ha csak egyetlen olyan esetről is hallok, hogy tanárok piszkálnak szegényebb, anyagilag nem a toppon lévő hallgatókat, továbbá, ha a hozzád hasonló oktatóval is gond lesz, úgy elveretem a fejeteket egy rendesen lefizetett kopasz bak cigány bandával, hogy egyetlen fogatok sem marad.

      Még sok kommunista relikviától kell megszabadítani ezt az egyetemnek nevezett pénznyelő förtelmet.

      El sem tudod képzelni, hogy mennyire büszke vagyok arra, hogy (többségében NEKEM) köszönhetően sikerült két bűnözőtől megszabadítanom ezt a patkányfészket, de a munkám itt még nem ért véget 😉 Az igazi harc még csak most kezdődik kisfiam!

A szerkesztőség ezúton kijelenti, hogy a hozzászólások tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi, és előzetesen nem moderálja. A hozzászólások mindenkor a szerzőik véleményét tükrözik, amikkel a honlap szerkesztősége nem feltétlenül ért egyet. Mivel nem olvasunk el minden hozzászólást, kérjük az olvasókat, hogy jelezzék esetleges kifogásaikat. Ha azok megalapozottak, a kifogásolt tartalmat a hozzászólásokból eltávolítjuk.

 
WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

galferences

Just another WordPress.com site

karoligaspar

Just another WordPress.com site

Legatus123's Blog

Just another WordPress.com weblog

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.