Jhnnsclvn's blog

Fraud, forgery, nepotism, abuse at a Hungarian University

Eszter and András 2. 12 steps toward each other (Eszter és András 2. 12 lépés egymás felé)

Posted by karoligaspar - április 28, 2013

Az alábbi poszt nem az alapítványi támogatásból készült. Dark Tangent és barátai hobbyból szerezték meg Szabó András és A. Eszter facebook-levelezését. Mi nem a privát titok kifürkészése miatt tesszük ezt közzé. Mindenkinek joga van a magánélethez és a privát boldogsághoz, pláne, ha olyan felesége van, mint Petrőczi Éva. Az azonban, amit Szabó András a blogról és a saját kollégáiról ebben a levelezésben elmond, közérdeklődésre tarthat számot. – A szerk.

Lankadt héja-gúnárthe satyr and the beauty1

Szerző: Dark Tangent

Sikerült! Feltörtük A. Eszter freemailes postafiókját, és megszereztük Szabó Andrással folytatott titkos levelezését. Első posztunkat ebben a témában még csak a nyilvános üzenőfalaik anyagaiból szerkesztettük össze: https://jhnnsclvn.wordpress.com/2013/02/07/the-satyr-and-the-beauty-a-szatir-es-a-szepseg/. Az alábbi üzenetváltás előbb párhuzamosan folyt a nyilvános és a zárt csatornán, majd végleg átment az utóbbiba. A fent említett poszt jelen üzenetváltás közvetlen előzménye, Eszter és András románcának 1. része.

Eszter.Andras.II.1Eszter.Andras.II.2Eszter.Andras.II.3Eszter.Andras.II.4Eszter.Andras.II.5Eszter.Andras.II.6Eszter.Andras.II.7Eszter.Andras.II.8Eszter.Andras.II.9

Olvasható változat:

Eszter Almássy
Láttam egy képet a tanár úrról egy másik üzenőfalon, ahol Szabó Géza tanár úrral áll és még valakivel. Őt azonnal megismertem, de a tanár urat nem. Milyen jóképű volt, és milyen vékony! Nagyon jó kép.
Tetszik • • Ismeretség megtekintése • április 30., 8:03 •
o
o

András Szabó Sitosinak küldtem el a képet, mert nem emlékezett pontosan rám. Láttam, hogy maga is bejelölte őt, de az nem derült ki számomra, hogy az édesanyja honnan ismerte (és hogy hívják az édesanyját). Én az Eötvös Kollégiumban laktam 1973 szeptembere és 1977 decembere között, a fénykép is ott készült. Nem volt szakállam, s jó néhány kilóval kevesebb voltam (és akkor a korról még nem is beszéltünk.)
április 30., 14:59 • Tetszik

Eszter Almássy Tanár úr! Tényleg nagyon jól néz ki azon a képen. (Remélem ezt Petrőczi tanárnő nem olvassa, mert még félreértené. :)) Anyukám sokat emlegetett egy szimpatikus japán egyetemistát, akit többször látott az eltén és a Ménesi úton is, bár ő nem ott lakott, hanem a budaörsi koleszban. Ő nem volt magyar szakos, orosz-angolra járt, de voltak magyar-orosz és magyar-angol szakos barátnői, közülük jó pár lakott a Ménesi úton. Igazából ő is jobban szeretett ott lenni, csak nem sikerült ott helyet kapnia. Amikor kíváncsiságból rákattintottam a képre, tényleg csak a kép miatt, akkor ugrott be hogy ez lehet az a japcsi.
április 30., 15:58 • Tetszik

Eszter Almássy Ja igen, a koron sajnos nem lehet segíteni, de a szakállon és a kilókon igen. 🙂
április 30., 15:59 • Tetszik

András Szabó Vágjam le a szakállam és kezdjek el fogyókúrázni?!
április 30., 18:42 • Tetszik

Eszter Almássy Én a fordított sorrendet ajánlanám. 🙂
április 30., 20:49 • Tetszik

Eszter Almássy A szakáll pl. eltakarja a tokát. Amíg az arc nem elég vékony, nem biztos, hogy jó lesz az összhatás. De egy fogyókúra nem árthat. Ez nem kritika akar lenni, csak vélemény.
április 30., 20:51 • Tetszik

András Szabó Kösssssssz! Tokás, pocakos vénember vagyok…
április 30., 22:12 • Tetszik

Eszter Almássy Tudtam, hogy sértődés lesz belőle, pedig olyan finoman akartam célozgatni, ahogy csak lehet.
április 30., 22:44 • Tetszik

Eszter Almássy Azt se mondtam, hogy kezdje el festetni a haját és a szakállát.
április 30., 22:45 • Tetszik

Eszter Almássy A szakáll levágását előbb ki kellene valahol próbálni. Mondjuk 1 hónapos üdülés a Bahamákon vagy a sivatagban, ahol a tanár urat senki se ismeri. 🙂
április 30., 22:47 • Tetszik

András Szabó Ez a finom célzás? Nyugi, csak viccelek, sértődésről szó sincs. Szerencsére mindenki megöregszik (aki nem hal meg fiatalon), s aki sovány marad, az meg ráncos lesz.
május 1., 0:17 • Tetszik

Eszter Almássy Tudom (hogy vicc). Ez a kövérek vigasza? Amivel természtesen nem azt akarom mondani, hogy a tanár úr kövér.
május 1., 0:34 • Tetszik

Eszter Almássy Ilyent nem is mondhatnék, hiszen azt se tudom hogy néz ki most. 🙂
május 1., 0:35 • Tetszik

András Szabó Nem vigasz, igazság, megtudja, ha ennyi idős lesz, mint én
május 1., 7:34 • Tetszik

Eszter Almássy Tanár úr, most nagy dilemma elé állított. 10 éven belül el kell döntenem, hogy hízzak el, vagy legyek ráncos. Melyiket javasolja?
május 1., 16:08 • Tetszik

András Szabó Maradjon az enyhe túlsúlynál
május 1., 16:09 • Tetszik

Eszter Almássy Alapvetően nem vagyok hízásra hajlamos, de akkor 10 év múlva talán majd elkezdem a fokozatos hízókúrát. Vagy akkor már megy magától, kúra nélkül is?
május 1., 16:12 • Tetszik

András Szabó Bizony, bizony, többnyire megy
május 1., 17:40 • Tetszik

Eszter Almássy Ez saját tapasztalat vagy másoké?
május 1., 20:36 • Tetszik

András Szabó Enyém és a másoké is. Vannak persze kivételek – ők a ráncosak.
május 1., 21:01 • Tetszik

Eszter Almássy Amikor a tanár úrhoz jártam, még nem volt kövér. Igaz hogy az már elég régen volt, vagy 15 éve.
május 1., 23:20 • Tetszik

Eszter Almássy Ezzel nem azt akarom mondani, hogy most az, mert fogalmam sincs, hogy most hogy néz ki. Lehet, hogy ugyanúgy…
május 1., 23:21 • Tetszik

András Szabó ‎92 kiló, 178 centi, értelmiségi pocak. 2000-ben volt egy sikeres fogyókúrám, de lassan visszahíztam, egyébként nagyjából ugyanúgy nézek ki (leszámítva az öregedést)
május 2., 8:15 • Tetszik

Eszter Almássy Ez így elfogadhatóan hangzik. Már úgy értem, hogy a megadott paraméterek. 🙂
május 2., 9:29 • Tetszik

András Szabó Nekem kevésbé elfogadható, de ez van.
május 2., 15:03 • Tetszik

Eszter Almássy Jobb lenne lefelé korrigálni a 90 felé, másrészt a 92 is jobb, mint fölhízni 100-ra. Így értettem az elfogadhatót. Hogy lehetne rosszabb is.
május 2., 22:06 • Tetszik

András Szabó Igen, épp ma gondoltam egy kortársamra, aki alacsonyabb nálam és 100 fölött van. Itt már jönnek az egészségügyi problémák is.
május 2., 22:14 • Nem tetszik • 1

Eszter Almássy Ezt nevezem pozitív gondolkodásnak! Hasonlítsuk magunkat a még rosszabbhoz! Átmenetileg elégedetté, de aztán túl kényelmessé tesz. Elhagyjuk magunkat. Tanár úr, vegye elő a fiatalkori képét, és mondja azt magának: megpróbálok erre a nagyon jóképű fiúra hasonlítani. Pont ugyanolyan biztos nem lesz, de azért a lehetőségeink határain belül a maximumot ki lehetne hozni. 🙂
május 2., 22:24 • Tetszik

András Szabó Ok. megpróbálhatjuk…
május 2., 22:25 • Tetszik

Eszter Almássy Ez az! Majd szóljon, ha már megnézhetem az eredményt! 🙂
május 2., 22:35 • Tetszik

András Szabó Fél év
május 2., 22:38 • Tetszik

Eszter Almássy O.K. Én benne vagyok. Addig még nekem is dolgoznom kell magamon – más okból…
május 2., 22:40 • Tetszik

Eszter Almássy Miközben kutattam a Tanár úr után a neten, a sok kevéssé örvendetes anyag között találtam egy tűrhetőt:
csütörtök, 21:50 • Tetszik

Eszter Almássy Ez az enyhe túlsúly? Némi pocak van, az kétségtelen, de ez még elmegy. Így nézhet ki most? (Bár látom, hogy ez már 11 éves felvétel.)
csütörtök, 21:51 • Tetszik

Eszter Almássy Nem olyan, mint a tátrai kép, mert az tényleg nagyon jó, de ezzel itt még ki lehet egyezni. 🙂
csütörtök, 21:53 • Tetszik
• Tetszik
András Szabó

szerda
András Szabó
o Nem vagyok mazochista, de idáig nem sikerült elkapni őket. Addig jár a korsó a kútra… Egyébként egyszerű megtalálni őket, beírja a nevemet a Google-ba s azt hogy Károli, s máris ömlik a gyűlölet és a mocsok. Szerintem nem érdemes beleolvasnia.

szerda
Eszter Almássy
o Nem elkapásban gondolkodom. Utóbbi időben kommunikációtudománnyal foglalkozom. Ha van gyanúja, akkor el lehet indulni a megoldásban. Elemezni kell az indítékaikat, utána gondolkodni, hogy lehetne leszerelni őket, és ezek után megpróbáln tárgyalni velük. Ez a legbölcsebb. Az ellenlépések csak olaj a tűzre, rontja a helyzetet. Olyan sok Szabó van (már elnézést, nem bántásnak szánom), időt takarítana meg, ha segítene keresni. Vagy annyira durva, hogy szégyelli?

csütörtök
Eszter Almássy
o Már rátaláltam. Ezek tényleg súlyosan zakkantak. Nem lehet nem törődni vele, mert az embert idegesíti az ilyen. De ne adja fel tanár úr, zakkant emberre is lehet hatni, csak meg kell találni a kulcsát. Sajnos, ezt tapasztalatból mondom, mert benne vagyok egy terápiás közösségben. Írtam, hogy magamon is dolgoznom kell. Erről nem szívesen beszélnék, ez az én életproblémám.

csütörtök
András Szabó
o Gondolja el, csaknem három éve gyűlölettől eltelve, megszállottan ezt csinálják. Rengeteg energia és munkaóra, ahelyett, hogy valami hasznosat tennének, mondjuk publikálnának, ami a szakmájuk lenne. Volt kollégák természetesen. S egésznek van politikai, egyházpolitikai háttere is, bár politikailag teljesen zavaros, amit írnak. (Antiszemitának neveznek, de közben ők maguk zsidóznak.) Mégis vannak olyan körök, akik úgy gondolják, hogy a Károlinak pusztulnia kell, s azok támogatják. A dokumentumok semmit sem jelentenek, részben hamisítottak, s mindet hazug összefüggésekbe állítják. A kommunikáció velük reménytelen, amíg kollégák voltunk, akkor is nagyon nehéz volt, felsőbbrendűnek és nagyon okosnak hiszik magukat, erkölcsi gátlásaik nincsenek. (Az internet elterjedése előtt névtelen levelekkel operáltak.) Minél tovább csinálják, annál valószínűbb, hogy lebuknak. Akkor pedig az alsóneműt is lepereljük róluk.
A másik dologgal kapcsolatban jó a pszichdráma és a családfelállítás.

csütörtök
András Szabó
o pszichodráma, egy o kimaradt

csütörtök
Eszter Almássy
o Volt kollégák? Kik? Hányan vannak? És miért? Az anyag mennyiségéből és a témák sokféleségéből ítélve nagyon sokan lehetnek. Mindet nem is tudom áttekinteni. De nem tanár úr a főszereplő. (Lehet, hogy ezzel csalódást okozok?) HTK-s, ÁJK-s ügyek, III/III-asok.
A másik dologgal kapcsolatban nem családi problémáról van szó, hanem teljesen egyéniről.
Visszatérve és összekapcsolva a tanár úr problémáját azzal, amit én tanultam, nem itt, hanem Amerikában a Nagy Kék Könyvből, vissza kellene menni a 3 évvel ezelőtti dolgokoz. Ha akkor kezdődött a gyűlölet, és azelőtt nem volt, akkor 3 évvel ezelőtt történnie kellett valaminek, ami azt kiváltotta. Nem gyűlölünk senkit ok nélkül. Ha tényleg le akarjuk állítani, el kell jutnunk a forráshoz.

csütörtök
András Szabó
o Minden egyéni probléma egyben családi is, ha nem tudta volna. Hordozzuk magunkkal az egész család sebeit nemzedékekre visszamenőleg.
Alapvetően ketten vannak, de vannak segítőik, de nincsenek sokan, úgy tesznek csak mintha sokan lennének, más-más nickneveken kommentelgetik saját magukat. A témák persze ciklikusan újra előjönnek, mert annyi mondanivalójuk nincs. Persze, nem én vagyok a főszereplő, de az egész elindulásában szerepem volt. Három éve dékánként próbáltam megakadályozni, hogy az egyetemet szétverjék, ezért nincs velük kiegyezés, csak akkor hagynák abba, ha a Károli BTK megszűnne.

csütörtök
Eszter Almássy
o Tanár úr, gratulálok a tátrai fotóhoz. Olyan jóképű, hogy ha egyidőben egy helyen lettünk volna egyetemisták, erre a srácra startoltam volna. Ilyen távolról közelítve a dolgot éppen bele lehet keverni a családot, de ezek szerint sejtelme sincs, hogy mi az a Nagy Kék Könyv… Ha csak ketten lennének, nagyon könnyű lenne leállítani ezt a cirkuszt, mert ez cirkusz. A közönségnek játszanak. Én azt gondoltam, hogy minimum százan vannak, a témákból ítélve. Pl. ki tudhat arról, hogy Bölcskei püspököt egy pasaréti lakásban felszarvazta a saját szeretője? Két emberrel meg lehet beszélni, hogy legalább a tanár urat hagyják békén.

Tegnap
András Szabó
o Maga udvarol nekem!
Nem tudom, mi a Nagy Kék Könyv, de pszichológiai műveltségem van, inkább jungiánus vagyok, szemben az amerikai freudistákkal.
A rágalmazók csak pletykákat és eltorzított információkat ismételgetnek. Nem lehet velük megbeszélni semmit, feneketlenül gyűlölnek, többek között azért is, mert ők egyedülállók, én meg nős vagyok. S ugyan nincs már semmilyen egyetemi tisztségem, azt tudják, hogy az én “eltakarításommmal” a Károli BTK-t könnyebben be lehetne dönteni. S ez az, amit igazán akarnak, ezért támadják a fenntartót (Bölcskei) és a rektort. Meg van a dolognak egy másik vonatkozása, én nem tudom és nem is akarom semmisnek tekinteni azt, hogy éveken át nyilvánosan rágalmaztak.

Tegnap
Eszter Almássy
o Nem, dehogy! Egyrészt irreális feltételes módban fogalmaztam, másrészt nekem az a srác tetszik a képen, a mostani jelenségről nem tudok semmit. Megbeszéltük, hogy azt majd egy félév múlva látom csak. Hogy udvarolhatnék egy “ismeretlennek”?
Abban nem hiszek, hogy valakit azért irigyeljenek, mert nős, hacsak nem kifejezetten a Tanár úrba szerelmesek. A gyűlöletet és a szeretetet egy hajszál választja el egymástól. Csak nem a szegény Szabó Erika zakkant meg? Ő bele volt zúgva a tanár úrba, és egyedülálló volt, legalábbis akkor. Én is egyedülálló vagyok, és örülök, hogy ezt kivívtam. Semmiért és senkiért sem adnám fel a függetlenségemet.
Miért kellene tűrnie, hogy rágalmazzák? Én a Tanár úr helyében biztosan feljelentést tennék. Miért nem megy el a rendőrségre? Egyébként úgy látom, nem a Tanár úr a csapás fő iránya, inkább Hansági, akit nem nagyon ismerek. Ifjú titánként jelent meg, nyomatta az elméletét, amit én tök értelmetlennek és feleslegesnek találtam. Le kellene válni róla mielőbb.
A Nagy Kék Könyv másik neve 12 lépés. Így sem ismerős?

Tegnap
Eszter Almássy
o Bocsánat, kétszer nyomtam meg az entert.

Tegnap
András Szabó
o Megnéztem a Google-t, így már tudom, hogy mi a 12 lépés. Nekem ilyen problémám nem volt, habár fiatal koromban különféle bulikon én is rendesen elfogyasztottam a magamét. Továbbra is úgy gondolom, hogy azért érdemes a család múltjában körülnézni.
Nem Szabó Erika, ő most is az egyetemen dolgozik, de neveket inkább nem mondanék, amíg bizonyíték nincs.
Természetesen próbálkoztunk a jogi lépésekkel is, idáig sikertelenül, mert egy amerikai szerverről működtetik a mocskos szöveggyárukat.
Hanságiról már leváltam (volt néhány csúnya húzása), de egyelőre összeköt minket a közös ellenfél.

Tegnap
Eszter Almássy
o Persze, igaza van a családdal. Hiszen az apám is alkoholista lett (úgy az 50-es évei végétől, amikor anyám elhagyta), és a férjem is az volt. Nekem erről a szerről sikerült lejönnöm, de azon az áron, hogy rátértem egy másikra. De a 12 lépés azzal kapcsolatban is érvényes, sőt, az al-anon csoportoknak, ahová korábban jártam, szintén van 12 lépésük.
Tanár úr! Valamit csinálni kell, mert ha nem, legközelebb a tanár úr alsóneműjével foglalkoznak. Amúgy Hansági tanárnőért egy könnycseppet se vagyok hajlandó hullatni, megérdemli, amit kap. Nemcsak velünk volt nagyképű, az összes kollégáját lenézte, nagyon magas lovon ült. Tanár úrról is azt mondta, hogy nem érintette meg az elmélet, és csak azért menjünk be az óráira, mert kötelező. Petrőczi tanárnőről pedig azt, hogy nem ide való, hanem cirkuszban kellene mutogatni, és csak akkor menjünk be hozzá, ha jót akarunk röhögni. Aki így kibeszéli a kollégáit a hallgatók előtt, az milyen ember? Jól tette, hogy levált róla, nem kell helyette is állni az ütlegeket. Úgy látom, ő a gyűlölet fő tárgya a blogon.
Mit ért jogi lépéseken, és miért voltak sikertelenek? Hogy lehetne sikeressé tenni? Ha nem lehet, miért nem próbálkozik más úttal?
Biztosan többet tudnék segíteni, ha tudnám, kiket gyanúsít, de megértem, hogyha óvatos. Remélem, nem valamelyik kedvenc tanárom!

12 órája
András Szabó
o Feljelentettük őket a bíróságon az egyik legjobb ügyvéddel, aki rágalmazással foglalkozik, de visszadobták azzal, hogy a rendőrség nem tudja kideríteni, mert a szerver amerikai.
Az idő meg fogja hozni a megoldást, előbb-utóbb rajtavesztenek. De én is voltam már minden a blogjukon, antiszemita, impotens, diáklányokat hajkurászó, írásképtelen, korrupt, bűnöző, sikkasztó, csaló, tolvaj stb. Ennél többet már nem tudnak kiagyalni. S mivel már csak magukat ismétlik, előbb-utóbb az olvasóik is megunják a dolgot.
Tényleg ezt mondta H.Á. Petrőcziről?
Kik voltak a kedvenc tanárai?

8 órája
Eszter Almássy
o Jaj, Tanár úr, hogy mernék én ezek után neveket emíteni? Mi van, ha véletlenül beletrafálok? Akkor vége a barátságnak. Vagy azért, mert a Tanár úr megsértődik, vagy azért, mert akkor őket is meg kell keresnem, és az ő véleményüket is meg kell hallgatnom. Persze keresem őket is a facebookon, de egyelőre csak Fodor Katalint találtam meg. Őt kedveltem, aranyos, tyúkanyós volt, gondoskodó. Csak olyanokról merek beszélni, akik még ott vannak, vagy már meghaltak. Krály Gyulát nagyon szerettem. Csapongva és rendszertelenül beszélt, de sok bölcsességet mondott. Petrőczi tanárnőt, érdekes móon, hasonlókért szerettem. Sokszor elkalandozott, de azért, hogy eleven példákat említsen. Össze tudta kapcsolni az elméletet a napi élettel, tapasztalattal. Úgy éreztem, hogy ebből tényleg tanulok. És Hansági tanárnőt ugyanezért nem. Dobálózott idegen szavakkal, bonyolult, nehezen érthető szövegeket olvastatott velünk, aminek akkor sem találtam meg a célját, és máig sem jöttem rá. Hajlok arra, hogy ezek az irományok öncélúak voltak.

8 órája
Eszter Almássy
o Folytatás.
HÁ különbeket is mondott a Tanár úr feleségéről, állandóan csúfot űzött belőle. Amiket látok róla a blogon, elég súlyosak. A dokumentumokra gondolok. Hogy ugyanabban a dokumentumban Hanságiként és Kulcsár-Szabóként tünteti fel magát? És hogy Mészáros nevét Szegeden áiratták Istvánra? Na meg ez a nyilatkozat is. Amerikában ezekért már lecsukták volna őket. Viszont az nagyon gusztustalan, hogy folyton a meddőségével foglalkoznak a fórumon. Ez egy nőnek önmagában is tragédia. Talán emiatt torzult el a jelleme. Tényleg nincs gyereke? Pedig akkor nagyon emlegette a férjhez menést, és hogy rögtön gyereket akarnak. Miért nem moderálják ki az ilyeneket és a még ilyenebbeket? Ez kegyetlen.

8 órája
Eszter Almássy
o Utolsó rész.
Az idő biztosan meg fogja hozni a megoldást, csak az a kérdés, hogy mikor: mielőtt meghalunk vagy utána? Amerikában az adatvédelem nagyon szigorú, nem hiszem, hogy ott nyomoznának a szerzők után. Miben bízik? Van B terve?
Ajánlom a Kék könyv 12 lépését, erre is alkalmazható.
1. Lépés (mutatis mutandis): “Beismertük, hogy tehetetlenek vagyunk a névtelen rágalmazókkal szemben…”

6 órája
András Szabó
o Valóban tehetetlenek vagyunk, nincs B terv.
A blogjukat maguk a rágalmazók “moderálják”, vagyis nem moderálják.
HÁ valóban kétségbeesetten próbálkozott, de nem jött össze a gyerek, ezt mindenki tudta a tanszéken. A kettős névben sincs semmi, a feleségemet hivatalosan Dr. Szabó Andrásnénak hívják, de a Petrőczit használja, ha publikál. Mészáros doktorija teljesen rendben folyt, csak annyi történt, hogy a honlapon egy adminisztrátor véletlenül Istvánnak írta a nevét. Rágalmazóink feljelentették a Szegedi Egyetemet ezért, de a rendőrség mindent rendben talált. Szóval ne higgyen el mindent, amit olvas. A dokumentumaik többnyire hamisak. Például átfésülték az internetet, hogy találjanak rólam valami kompromittálót, s találtak is egy Szabó Andrást az 1993 körüli Postabank-botrányban. Csakhát Szabó Andrásból annyi van, mint csillag az égen, akit találtak, az nem én vagyok, de persze ez őket nem zavarta.
Én általában türelmes vagyok, s együtt tudok dolgozni nehéz természetű nőkkel (a rágalmazókkal is annak idején), de van egy pont, amikor kiborul a bili. HÁ már közel van ehhez.
Nincs magáról egy fénykép? Nem tudom felidézni az arcát. Mikor végzett?

6 órája
Eszter Almássy
o Jobb is, ha nem tud felidézni. Akkoriban rossz passzban voltam, bizonytalan, hogy a függőségemet észreveszik-e. Üldözési mániám is volt e miatt. Lehet, hogy nem tűnt fel semmi, de én ezt nem tudhattam. Nagyon érdekel az ügy, rengeteg anyag van a neten, még nem ismerem ki magam.
o Hogy mikor végeztem? Erről inkább ne, mert a problémám miatt nem ment azonnal. Nem szeretném, ha diákként emlékeznének rám. Én új ember vagyok azóta. Mi a csoportban megünnepeljük a születésnapjainkat. Nemrég múltam 6 éves. Tudja, hogy ez mire vonatkozik?
o Maradjunk a 12 lépésnél. Az első teljesítve, a beismerés megtörtént.
o 2. Lépés: “Arra a meggyőződésre jutottunk, hogy egy nálunknál hatalmasabb Erő helyreállíthatja a lelki egészségünket.” Hívő emberként hiszek a felsőbb erőben. Lehet, hogy azért találkoztunk a virtuális térben, hogy segítsünk egymásnak. Szeretnék segíteni egy B terv kialakításában. De csak a tanár úrnak és Petrőczi tanárnőnek, Hanságinak nem. Mindig utáltam a fennhéjázását, és hogy próbált megalázni. Abban az állapotomban ez nagyon sokat ártott nekem.

6 órája
András Szabó
o Közben én is olvasom a tizenkét lépést, jó hasznos és igaz. Köszönöm, ha segíteni próbál.

6 órája
Eszter Almássy
o Na jó, nem tudom megállni. Ugye nem Király Erzsi vagy Posgay tanárnő? Őket már nem látom az oktatók közt, és akkor egyedülállóak voltak.Tanított még Huszár Ágnes, de ő azt hiszem férjnél volt. De inkább nem találgatok. Az az igazság, hogy a régi magyar biztos sok ismeretet nyújtott, de nem fogott meg, nem érdekelt. Azért nem írtam a Tanár úr óráiról. Ugye nem sértődik meg? Szabó Gézához már be se mentem, pedig ő is nagyon szimpi volt. Kecskés verstanos óráit utáltam. Péterfy Gergely velünk bulizott, de erről inkább nem írok, mert a bulikhoz kapcsolódó emlékeket örökre ki akarom törölni. Szerettem Beke Albert humorát. Szíj Rezsőre emlékszem még, valami könyvkiadásra, Bodolayról pedig a régi diákélet ugrik be.

6 órája
Eszter Almássy
o A 3. Lépést is kipipálhatjuk, mit hívő emberek: “Elhatároztuk, hogy akaratunkat és életünket – a saját felfogásunk szerinti – Isten gondviselésére bízzuk.” Ez nekem nagyon tetszik: “a saját felfogásunk szerinti”. Nem vagyok vallásos, csak hívő.
o Az igazi nehézség a 4. lépésnél kezdődik. Ez jellem- és bátorságpróba. És innen már minden lépés nehéz.
o Most búcsúzom, el kell mennem, de írjon nyugodtan, este megtalálom.

6 órája
András Szabó
o Ezek 98 nyara előtti emlékek. Tudom, hogy a régi magyart nem szokták szeretni nem ráz meg. Huszár Á. mindmáig egyedülálló. Király Erzsi és Pozsgay nagyon betegek nyugdíjasok. Szíj Rezső és Bodolay már nem élnek.
o Én is látom azokat a lépéseket, nem tudom, hogy képes vagyok-e rá.

6 órája
Eszter Almássy
o Segítek. Ha sikerül, meg tudjuk oldani a problémát. Ez egy őszinte szó volt, önkritikus. Biztató kezdet. Viszlát.

6 órája
András Szabó
o Viszlát

• András Szabó
• Viszlát

A kurzívval szedett rész az előzményposztot tartalmazza, itt lecsekkolható: https://jhnnsclvn.wordpress.com/2013/02/07/the-satyr-and-the-beauty-a-szatir-es-a-szepseg/

Ezt követi a most beszkennelt üzenetváltás álló betűkkel, ami túlnyomórészt a zárt csatornában folyt. Az időpont-átfedések alapján lehet némi interferencia a zárt és nyitott levelezés között. A l’amour pont egy évvel ezelőtt kezdődhetett. Ez a poszt felfogható egy jubileumi publikálásnak 🙂 – a szerk.

89 hozzászólás to “Eszter and András 2. 12 steps toward each other (Eszter és András 2. 12 lépés egymás felé)”

  1. petrőczi a latinizmustanár said

    Igen erősen valószinjűsithető h Szabóba szerelmes (volt) kolléganők irják a blogot. Szabó hihetetlen kisugárzásának, karizmájának mely nő tud ellenállni?
    Ha bemegy egy szobába rögtön betölti a bűzével, akárcsak egy század kangörény. Ennyi afrodiziákum egyszerűen levette a lábukról a kolléganőket. Mikor aztán Szabót nem tudták rávenni, hogy kinyissa pókhasán a sliccét, bedühödtek És lőn a blog.

  2. fineszes said

    Tovább folyik a Galamuson a Bölcskei féle református vezetés leleplezése
    http://galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=206657:kegyuri-adomanyok&catid=71:a-napi-apro&Itemid=109

  3. Cupido said

    Milyen szép pár. Hogy illenek egymáshoz!

  4. Jealous Pussies said

    Óriási a szöveg. Különösen a negyedik oldal, ahol Szabó nem átallja azt állítani, hogy a bloggerek azért gyűlölik őt feneketlenül, mert nős! Akkor fordítsuk le: szerelmesek Szabóba, és féltékenyek Petrőczire. Ezért van ez a blog. Na ebből mindenki vonja le a következtetést Szabó elmeállapotára vonatkozóan.

    • Sanya said

      Milyen énképe lehet ennek a förtelmes szörnyetegnek?

      • Andrew said

        Nekem szimpi a csaj. Amit a 2. oldalon ír az kifejezetten kúl. Nem üldözni hanem tárgyalni. Annál is inkább mert ők az erősebbek. Ha nem igy lenne már rég megszüntek volna. De egyre több és egyre ütösebb anyagok jönnek a blogon. Csak azt nem értem hogy jön be Eszternek ez a borzalmas pedofil szatír. Ha Cica nem lenne hajtanék rá. 🙂

      • ElemiLogika said

        A csaj tényleg értelmes: “vissza kellene menni a 3 évvel ezelőtti dolgokoz. Ha akkor kezdődött a gyűlölet, és azelőtt nem volt, akkor 3 évvel ezelőtt történnie kellett valaminek, ami azt kiváltotta. Nem gyűlölünk senkit ok nélkül. Ha tényleg le akarjuk állítani, el kell jutnunk a forráshoz.” Mi lenne, ha Szabó András ezt megszívlelné és elgondolkozna, mit tett 3 illetve már 4 évvel ezelőtt? A Fővárosi Főügyészség ezen a blogon olvasható határozata szerint abban az időben éppen bűncselekményt követett el. Megvan tehát az ok.

    • Pszichiáter said

      Úgy tűnik, Szabó András tudni véli, kik a bloggerek. Két őbelé reménytelenül szerelmes egyedülálló nő, akik belezakkantak az iránta érzett reménytelen szerelembe. A féltékenység a mozgató rugójuk. Ezért elemzik az ÁJK-s ügyeket, Cservákot, Schmittet, Kovács Barnabást, ezért a HTK-s buzikaz, mint Németh Dávid, vagy a csaló Pethő Sándor, ezért Bölcskei szeretőit és felszarvazását Cz. E-vel illetve a testvér Renault-bizniszeit, Bölcskei és Csányi sikkasztűsait, a KDB koreai bank és Kovács Levente illegális hteleit. A pszichiátria mindig is tudta, hogy a féltékenység nagy erő, hegyeket képes elmozdítani, de hogy ezt épp a képen látható borzalmas pofa váltsa ki, és a nem kevésbé fertelmes Petrőci legyen az irigység tárgya, ez még egy pszichiáternek is új 🙂

      • Princz 8 milliója said

        Nem 3-4 éve kezdődtek a dolgok, hanem 1998-.ban. Akkor vetette fel Szabó KSZE menyét, Hanságit, és együtt rugatták ki Erdélyit, Huszárt, Szilágyit, Püspöki Nagyot és másokat.
        Akkor kapott 8 milliót Szabó Princztől – EZT IS TAGADJA A MOCSOK ÁLLAT – azért hogy rugassa ki Erdélyi professzort (MTA doktora), hogy a helyére felvehessék Etényi Nórát (kandidátusija folyamatban)
        Szabó min. 15 éve GYILKOL ÉS RABOL.

      • Csak ámulok és bámulok. Szabó intellektuális képességeiről eddig sem volt jó véleményem, de ez?… Azt se tudja, kivel levelez, de megosztja egy vadidegennel viszolyogtató titkait és vélekedéseit. Pl. az nagyon jól kiderül a levelezésből, hogy Szabó – negativ intelligenciahányadosa ellenére – sejti, hogy a Kulcsár-Szabó klán milyen mélységesen MEGVETI őt meg Petrőczit. A többi NEVETSÉGES ÖNCSALÁS. Szabó csakugyan elhiszi, hogy egy csinos fiatal nő érdeklődik iránta! (???) Nem volt tükör a református hagyatéki leltárban, úgy látszik, ahonnan a diszes páros összezabrálta a Mátyás utcai 140 négyzetméter bútorzatát. (Na meg a hencidai templomból, persze. De ott nyilván nem volt tükör az úrasztala mellett.)
        Akit az Isten meg akar verni, az eszét veszi el – mondja egy közmondás. Szabó Andrásnál nem kell fáradni ezzel: intellektusa gyárilag hiányzik. Csak röhögni lehet rajta.

  5. Moncsicsi said

    Mi az a 12 lépés? Valaki megmagyarázná? Nem értem. Csak a 3-at idézték be. És a többI? Ez valami szekta?

    • Charlie said

      Ha legalább úgy nézel ki, mint Eszter a képen, akkor szívesen elmagyarázom neked személyesen egy üveg vodka mellett 🙂

  6. L'avvocato del diavolo said

    Szabó ezt írja: “o Feljelentettük őket a bíróságon az egyik legjobb ügyvéddel, aki rágalmazással foglalkozik, de visszadobták azzal, hogy a rendőrség nem tudja kideríteni, mert a szerver amerikai.”

    Az ügyvéd becsapta őket és csak a pénzt vette fel. Vajon melyik ügyvéd lehetett? Fogadok, hogy nem Takács, mert az sokkal okosabb és becsületesebb. Megmondta volna nekik, hogy ezzel nem érnek célt. Az egyetlen módja a blog leállításának a tárgyalás.

    • Andrew said

      Ezt Eszter is megmondta és én is megmondtam volna bár én Szabónak nem adnék tanácsot. Amit Cicával és velem tett azér azt kivánom neki hogy égjen tovább mint a rongy a nyilvánosság előtt. Amúgy az az ügyvéd aki ezt jó pénzér válalta nagy gazember lehet.

    • Ginger Cat said

      Petrőci nagy patáliát csapott és szétvert egy fakanalat Szabó fején. Biztos megérdemelte 🙂

      • saca said

        Évike néni naggyonn sir hogy a Bandibácsi ezzel az Eszterel nemistudom mit csinál Aszt monta nekem ez azér van Saqcika mer az én Andrissom ojjan daliáss és vonzzó

    • Dr. Takács said

      Dr. Takácshoz kellett volna fordulnia. Ő tudhatja a tutit mer már jó ideje nem szerepel a blogon. Vagy ha mégis akkor pozitívan, mint ahogy a hvg-s cikkben is, mint aki tiszteli a törvényt és elhatárolódik a törvénytelenségtől.

    • Röfi said

      Biztos ezt is Röfi vállalta be. Aki a seggét is felkínálja némi lóvéér és egy önálló irodáér. Mint a wistmanwoodos titkos felvételeket is, ami miatt dr. Takács felmondott a Károlinak. Álszent Röfi biztos ezt tanulta a Loyolai Szent Ignác kollégiumban.

  7. Princz 8 milliója said

    Princztől 8 milliót kapott a tetves Szabó Erdélyi kirugásáért.
    Aztán ellopta a cinkosaival az Orbán két milliárdját.
    Miért nem csukják már le ezt a brigantit?
    Villája van az Adrián, titkos számlái Lichtensteinben. Ott tárolja a lopott milliárdokat meg amit a drogüzleten beszed.

  8. szabó jobb keze said

    Szabó megint fosott a szarszinű blogjára.
    http://szaboandras54.blogspot.hu/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=10
    Most arról, milyen sportos is ő, biciklizett, sőt biciklizne, ha a belvárosban nem lenne olyan nehéz.
    Primitiv footók és hibás helyesirás.
    Szabó, az MTA doktora vitézül harcol a helyesirási szabályzattal.
    Legyőzte a szabályzatot.

    • what a fuck said

      El tudjátok képzelni Szabót biciklizni a dongalábával és a pókhasával??
      A cirkuszban léphetne fel egy ILYEN ATTRAKCIÓ!!!
      A BAROM SZABÓ SZUPERSZTÁR!

  9. gagyi mami said

    Tudod Szabó, kivel leveleztél?
    Lehet, hogy egy férfival!
    Lehet, hogy???????????
    És még nincs vége!
    A legkinosabb részeket is feltesszük!!!

    • Bloggerghost said

      Mért is ne? Lehet hogy felületesen olvastam, de én nem vettem észre hogy a bloggereknek nőknek kellene lenniük. Csakhogy egyedülállók, és már nincsenek ott. Számomra logikusabb hogy férfiakra céloz Szabó, mert nők nem irigyelhetik el tőle a szépséges Petrőczit. Márpedig a bloggerek Szabó szerint merő irigységből blogolnak ellene, mert ő nős, bírja szépséges felesége szerelmét, azok pedig nem. Lehet, hogy a bloggerek férfiak? Lehet, hogy velük levelezett direktbe Szabó? Huhhuhuhú! Lehet ez még annál is kínosabb 🙂

  10. andrew said

    És mi a vége?
    Basznak is?

  11. short cut said

    Nem kéne ilyen közönségesen reagálnod.
    Nem tudod elképzelni, h egy férfi és egy nő között lehet mély barátság szex nélkül?

  12. Szabó a pedofil bűnöző said

    Szabó mindig kedvelte a pipihúst. Miért nem áll szóba Morvai Kinga Ludvig első házasságból származó lánya a saját anyjával? Mert Petrőczi hagyta h Szabó megerőszakolja Kingát gyerekkorában

  13. szabó fan klub said

    Hihetetlenül sokan kattintottak erre a posztra. Mindenkit érdekel a szex, főleg ha egy közismert pedofil bűnöző, mint SZABÓ ANDRÁS próbál becserkészni egy bimbózó lányt.

  14. régi kolléga said

    Én együtt dolgoztam – férfiként Szabóval. Olyan büdös, mint egy század kangörény. A halálsápadt pókujjú keze a vérszinű sporiázisos hámló csikokkal visszataszitó. a nadrágszára a térde aélatt kalimpált – Petrőczi csak turkálóból öltöztette a férjét. A kolléganők okádtak tőle.

    • üss vissza ludvig said

      Miközben a parokia.hu szenteskedik és aggódik, h a magyar fiatalság drogdilerek áldozatává lesz, maguk tartják fenn a Károlin, a Reviczky utcában a Mikszáth téri drogpiac legnagyobb lerakatát. Szabó András dékán korában épitette ezt ki, mindenki 25%-ot ad neki a haszonból. A drogüzlet ma is működik, tepsi nem tesz ellene semmit.
      Szabó ma is zsebrevágja a 25% hasznot

  15. ludvig odateszi magát said

    Lehet ellenállni ennek a gyönyörű Szabónak, Brad Pitt,i Caprio mehet a búsba, éljen SZABÓ ANDRÁS SZUPeRSZTÁR, A legszexisebb férfi a Mátyás utca 20-ban!!!

  16. Férfiszemmel said

    Nekem szimpi Szabó hozzáállása. Levelezni lehet a fb-on, az teljesen ártalmatlan dolog. De ha egy szellemi partnerre találsz, akivel a legbensőbb problémáidat is meg tudod beszélni, fennáll az intim viszony kialakulásának a lehetősége. Szabó és a csaj egyre jobban egymásra hangolódtak, egyre közelebb kerültek egymáshoz. Szabó készen áll arra, hogy lélekben megcsalja Petrőczit, És ha már lélekben, akkor ki állítja meg? Férfiszemmel teljesen meg tudom értenui, hogy Szabó kész új életet kezdeni egy másik nővel. Ha én Petrőcivel lennék összeházasodva szintén megtenném sőt már megtettem volna.

  17. AA said

    Ez az alkoholista vagy drogos csaj nagyon bölcs. Sokat tanulhatotta sorsközösségekben, valószínűleg az anonim alkoholistáknál. A Nagy kék könyv az ő bibliájuk. A 12 lépés pedig az életprogramjuk. Ismerem ezeket, és éppen azért, mert nem vagyok alkoholista, bátran állíthatom, hogy ezek a nem alkoholistáknak is hasznosak, súlyos problémák megoldásához használhatók. A csaj éppen erre akarja rávezetni Szabót. Valódi megoldást kínál.

    • Férfiszemmel said

      Ezt Szabó is elismeri: “Közben én is olvasom a tizenkét lépést, jó hasznos és igaz. Köszönöm, ha segíteni próbál.” Ez kifejezetten rokonszenves. Szabó küzd azért hogy felnőjön Eszterhez. Küzd azért, hogy közel kerüljön saját magához. Küzd azért, hogy őszinte lehessen saját magával szemben. Szabó megpróbál Eszter kedvéért autentikus életet élni, magyarán jó útra térni. Drukkolok neki, hogy sikerüljön, pedig nem kedvelem őt. De a küzdést az őszinteségért becsülöm benne. És ebbe nem fér bele Petrőczi. Ehhez egy másik nő kell. Olyan, mint Eszter.

  18. Pszichiáter said

    Valóban lehet ebben a levelezésben Szabó András mellett szóló momentumokat találni, ebben egyetértek Férfiszemmel hozzászólásával. Azt is pozitívnak lehet értékelnio, hogy Szabó kész kizárni az életéből roszz szellemét, Petrőczit. A csúcspont azonban a zárás. Itt Szabó majdnem elfogadta Eszter javaslatát, majdnem sikerült új keretbe foglalnia a blog egész problematikáját. Idézem:

    “(Szabó A.) Én is látom azokat a lépéseket, nem tudom, hogy képes vagyok-e rá.

    6 órája
    Eszter Almássy
    o Segítek. Ha sikerül, meg tudjuk oldani a problémát. Ez egy őszinte szó volt, önkritikus. Biztató kezdet. Viszlát.

    6 órája
    András Szabó
    o Viszlát

    • András Szabó
    • Viszlát”

    Az első 3 lépésben a fentiek szerint egyetértenek, ezeket már megtették együtt. A negyediknél akadtak el. Mind a ketten azt mondják róla, hogy nehéz. Sőt, Szabó beismeri, hogy kétséget érez magában, lesz-e elég ereje ehhez. Nem lehet elvitatni Szabótól a beismerés őszinteségét. Úgy tűnik, itt átlépte a saját árnyékát. Ha ezen az úton halad tovább, megmenekül. Nem valószínű, hogy a bloggereket érdekelné egy őszintén vezeklő ember szívatása.

    • Mediáció said

      Egyszerű a magyarázat: Szabó szerelmes. Szerelme kedvéért kész megfontolni annak álláspontját. Eszter pedig szűz tekintettel szemléli a blogon megjelenő konfliktust. Egy semleges harmadik oldalról. Eszter a tökéletes mediátor. Fel is ajánlja a segítségét, és Szabó el is fogadja.

      • short cut said

        Szabó a bűnbánó pózban kb. annyira hiteles, mint egy vak komondor.

      • AA said

        Konkrét bűnbánatra nem látok bizonyítékot, de az kétségtelen, hogy Szabó elolvasta a 4. lépést és megriadt tőle. A 4. lépés komoly próbatétel. Szabó legalábbis fontolóra vette.

  19. law and order said

    Szerintem Szabó ebben a részletben expliciten Huszár Ágnest vádolja. Azzal, hogy megjegyzi: “mindmáig egyedülálló”. Tehát megfelel a 3 kritériumnak: volt kolléga, nő, egyedülálló.
    Amiről Szabó nem szól, hogy kirugatta és hamisan tanúskodott ellene a munkaügyi biróságon.. Huszár Á. megnyerte a pert, Szabó vallomásának tényellenes voltát biróság mondta ki.
    Én bátoritanám Huszár Á-t, inditson rágalmazási pert Szabó ellen a fentiek alapján.

    • svabra said

      Szabó hamis tanúvallomása Huszár ellen és a birósági végzés is fent van a neten.
      Én is javasolnék egy perinditást Szabó ellen (rágalmazás és/vagy becsületsértés)

    • Hátulról lesből támadó said

      A “mindmáig egyedülálló” megjegyzés hangsúlyozása alattomos, célzatos és rosszindulatú, ráadásul teljesen hiteltelen, hiszen olyan személyre vonatkozik, aki ellen 15 évvel ezelőtt hamis tanúvallomást tett. Nem valószínű hogy ezek után olyan szívélyes lenne köztük a viszony, hogy Szabó Huszár Ágnes magánéletét ismerhetné. Nyilvánvaló, hogy be akarja Huszárt feketíteni egy volt tanítványa előtt, ezért hangsúlyoz valamit, amiről fogalma sem lehet. Vagyis Szabó hozza a szokott formáját: megint alaptalanul gyanúsít és rágalmaz.

    • Régi Kolléga said

      Annyiban egyetértek Hátulról lesből támadóval, hogy Szabó valamiért meg akarja vádolni Huszárt volt tanítványa előtt. Nyilván azért, mert gyűlöli. De Huszár nem lehet a Szabó által valóban gyanúsított személyek között, mert a legfontosabb kritériumnak nem felel meg: nem valószínű, hogy szerelmes lenne Szabóba, nem valószínű, hogy irigyelné Szabó és Petrőczi “családi boldogságát”, nem valószínű, hogy féltékeny Petrőczire. A leírás egyértelműen Szabó Erikára illik. Ő az, aki évtizedek óta szerelmes Szabóba, ő az, aki Petrőczit Szabóhoz méltatlan társnak tartja, akinek az a csöppet sem titkolt véleménye, hogy Szabó sokkal sikeresebb és boldogabb lehetne egy hozzá illő nővel, aki alatt szemérmesen saját magát értette. Igaz, hogy Szabó Erikát még nem rúgták ki. De lehet, hogy ez csak elterelő manőver Szabó részéről.

      • BTK-s Kolléga said

        Szabó Erikát tényleg nem rúgták ki, de félreállítása akkor már nemcsak tervben, hanem kimondottan folyamatban volt. Tepsi már akkor megpróbálta felbérelni Szabó Erika környezetét, hogy figyeljék, és jelentsenek róla: a gondnokot, a karbantartót, a takarítókat és a könyvtárosokat. Mivel ezek vagy megtagadták, vagy infó helyett inkább dezinformáltak, Tepsi mindegyiket kirúgta. Végül Tepsi csak leváltani tudta Erikát ill. betegállományba kényszeríteni. Szabóról persze nem kell feltételezni, hogy az igazat mondja, ebben lehet, hogy hazudott vagy túlzott, hiszen üldözés folyt SzE ellen.. Nagyon valószínű, hogy a Petrőczi-ellenes posztok Szabó Erika környezetéből kerültek ki. Erre neki volt a legtöbb indítéka.

      • ElemiLogika said

        Huszár nem lehet a bloggerek között, mert őt már 1998-ban eltávolították, ezek a topicok itt pedig több mint 10 évvel későbbiek.

    • ElemiLogika said

      Van olyan személy, akire minden szempontból illik Szabó leírása: nő, már nem dolgozik ott, szerelmes volt Szabóba, de nem sikerült Petrőczitől elválsztania, és akkor már egyedülálló is volt, mert a férje otthagyta: Demes-Kőfalusi Krisztina. Senki más nem állhat a blog mögött, csakis ő. Ő az ti., aki teljeskörű információval rendelkezik az egyetem, főleg a BTK ügyeit illetően, nemcsak a múltban, hanem a jelenben is az IDI egykori doktoranduszai révén, akik a fb-on keresztül is kémkednek neki

      • dreck said

        De aztán az Erika addig járt a Hold utcába, míg a Balog miniszter kitüntette!

      • Tepsitromf said

        Hadd kapjon a szerencsétlen szédült liba kitüntetést Balogtól, nem sok szart ér vele. Se a könyvtárát nem kapja vissza, se a reménytelen szerelme, Szabó András nem veszi soha feleségül. A Károli trónján pedig Tepsi ül az idők, vagy legalábbis saját ideje végezetéig. 🙂

      • Rector said

        Éppenséggel Bíró Máriára is találó lehet a leírás. Egyedülálló, már nem dolgozik ott, dékánhelyettesként éppúgy minden infóval rendelkezett, mint Demes-Kőfalusi, aki dékáni titkárnő volt, ráadásul ezek ketten nagyon jó barátok voltak, össze is beszélhettek. Ő lehet a másik blogger Demes-Kőfalusi mellett. Hogy Demes-Kőfalusinak mindig is köze volt a bloggerekhez, az a MAB-nak írt levél elküldés előtt egy héttel való bblogra kerüléséből nyilvánvaló. Megvan a két blogger, ha SzA teóriája igaz.

  20. goedel macskája said

    Balla Péter sógornője tartja meg az anticionista tüntetést a Szabadság téren szombaton a Zsidó Világkongresszus ülésével egy időben
    http://kuruc.info/r/2/110615/

  21. hücpe said

    Elavult, a rendőrség betiltotta Balla Péter sógornőjének, ifj. Hegedűs Lórátnnénak a játszadozását.
    http://atv.hu/belfold/20130429_lazar_a_zsido_vilagkongresszus_alatt_sem_lehetnek_emberi_meltosagot_serto_tuntetesek

  22. kálomista hazugságok said

    Guszti panaszt tesz a sajtóhiradások miatt
    http://www.reformatus.hu/mutat/8195/
    MeRhogy ő dehogynem tárgyal, semmi mást nem tesz szivesebben, csak egy kis (sok) lóvét kér szépen MÉG!

  23. dunántúli teológus said

    Nekünk itt a Dunántúlon legalább van erkölcsi hitelünk, szemben a korrupcióba süllyedt Bölcskeivel.
    És a Károli a mocskos titkosszolgálati eszközeivel! Hegedűs püspök veje alkalmazza az izraeli/szoci Wistmanwoodot!

  24. radványi erdő said

    Mocskos korrupt agyatlan görény a Szabó, droggal mérgezi a károlis fiatalokat, közben kokettál egy fiatal csajjal, OKÁDÉK!
    ROHADJ MEG SZABÓ!

    • Victim and offender said

      Ezt az ártatlan kis Esztert is ő mérgezte meg droggal még hallgató korában. A kis naiv. Beszopja Szabó ártatlansági dumáját, pedig miatta lett drogos.

      • andrew said

        Rohatt Szabó 25 százalékot levesz minden cucc árából nem is értem hova teszi a rengeteg lóvét.

  25. radai rosseb said

    Minek ennyit foglalkozni ezzel az agyhalott bűnözővel meg az undoritó testével!

  26. szabó levált hanságiról said

    Hát etz gyönyörű: levált Hanságiról, írja Szabó a maga utolérhetetlenül cizellált stílusában. Akadémiai doktor ugye, na meg pláne irodalomtudományból.
    Meg hogy Hanságinak” volt néhány csúnya húzása…de kiborul a bili…”
    Szép.
    Vajon mit szól ehhez Don Corleone Kulcsár-Szabó????
    Szabó nagyon büszke rá, h 2szer sikerült felállítania és ebből lett a két gyerek. Bár ahogy elnézem az évikét az inkább a Gézától lehet. N. B. Az is csúnyán megöregedett. Olyan, mint egy vénasszony.
    Az Andriska viszont csakugyan ennek a förtelem görénynek a klónja. Pont olyan undorító és tehetségtelen

  27. zsófi hóhérleányka said

    Mindannyian szerelmesek vagyunk szabóba.
    Legszívesebben holtan látnánk.
    És a bűzlő hulláját tépetnénk szét a dögkeselyűkkel.
    Van ennél erősebb bizonyítéka szerelmünknek???

  28. irish coffee said

    Csajok jó hírem van.
    Komoly esélyetek van rá hogy látjátok Szabót kiterítve.
    Má ha akarjátok.
    Nem húzza már soká: biztos infó egyenesen az orvostól

    • Ginger cat said

      Ezt nemcsak az orvostól lehet tudni hanem Petrőcitől is. Mióta kiderült Szabó hűtlensége, naponta laposra veri. Látom innen az ablakukból és hallom az ordibálásukat. Bízzátok a bosszút Petrőcire. Szabónak már annyi.

  29. fatal deceit said

    Ennek a mocskos rabló Orbánnak nyalja a v..át a református egyház vezetősége!
    http://varanus.blog.hu/2013/05/01/orban_hagyjatok_mar_nyugodtan_lopni?utm_source=bloghu_megosztas&utm_medium=facebook&utm_campaign=blhshare

  30. Szegedi Kolléga said

    Szabó beszámol AE-nek Mészáros szegedi védéséről is. Azt írja, a bloggerek feljelentették a szegedi egyetemet, de a rendőrség mindent rendben talált. Rajta vagyunk, hogy megszerezzük a védés dokumentumait és azon is, hogy mért találta ezt rendben a rendőrség. Nekünk nem ez a véleményünk!

  31. szegedi halászlé said

    Erre mi is nagyon kiváncsiak vagyunk!!!
    Méghogy minden rendben, de az adminisztrátor elírtra a nevet!!!!

    • Szegedi Kolléga said

      Aha! Úgy írta el a nevet, mint a hírhedt lotyó, a Demes-Kőfalusi Baranyai pontszámát 75%-ról 88%-ra: utasításra. Machan Eszter 2010 karácsonyán nagy jutalmat kapott, mert bevállalta a névhamisítást Mártonról Istvánra. Persze nem nyilvánosan jutalmazták, hanem titokban. Ez az okirathamisítás új módszere: fogjuk rá az adminisztrátorra, ő ugyanis nem hivatalos személy. Majd azt mondjuk, hogy kapott egy ejnye-bejnyét. Meg különben is tévedni emberi dolog, bocsánatos bűn, és a csalást legegyszerűbb adminisztrátori tévedésnek álcázni.

      • foltos hiéna said

        Május 6-án szavaznak az Akadémián páljóska levelező tagságáról.
        Nincs nálatok néhány doku ennek a mocskos gazembernek a leleplezésére???

  32. hajnalka said

    Vajon mit szól hozzá Hansági h Szabó ilyen nyilvánosan alázza???

    • Paplan alá fingó said

      Ne legyél igazságtalan, Szabó a véleményét ugyan a nyilvánosságnak szánta, de nem ő akart kilépni vele a nyilvánosság elé. Szabó úgy működik, mint a pletyka. Elhinti a legszélesebb és a legkülönbözőbb körökben a gonosz megjegyzéseit, de az infoforrás nyomait elmaszatolja. Senki nm fog név szerint rá hivatkozni, hiszen a saját “találmányait” is úgy adja elő, mintha mástól hallotta volna. Intrikálásban és pletykálásban hihetetlenül ügyes. Ha felcsap a fortyogó pletykamocsár bűze, már senki se fogja tudni, hogy ezt a bűzt Szabó személyesen eregette útnak.

      • zsófi hóhérleányka said

        Persze, Szabó intrikál, suttog, manipulál.
        Szabó Gézáról is a háta mögött állította mindig, hogy tudatlan hülye, lusta szoknyavadász.
        Horváth Ivánt se a nagy nyilvánosság előtt nevezte komcsi félzsidónak.
        Szilágyi Ferencet se idióta vénembernek, Szigeti Lajost se alkoholista bunkónak

    • Macskacziczka said

      Szabó profnak igaza van. Hansági tanárnő Szabó profról erőből leválasztja a tanítványait. Pénzes Szabolcsot is, akit Szabó prof ásott ki a szabolcsn megyei süllyesztőből átjátszotta Imre Miháynak. Azt mondta neki: “Szabi ha az akarod hogy a szakmában valaha komolyan vegyenek, válassz magadnak szakmailag komoly témavezetőt. Szabó András nagyon gáz, vele elásod magad”. Ez tényleg nagyon csúnya húzás volt Hansági tanárnő részéről Szabó tanár úrral szemben.

      • PhD-jelölt said

        Mér? Nem volt igaza?

      • Macskacziczka said

        Na jó de akkor ki marad Szabó profnál. Azt viszont saját fülemmel hallottam, amikor Hansági tanárnő azt mondta Venásch Eszternek is, hogy az ő témájához Fabiny tanár úr ért a legjobban és a helyébe megfontolná hogy nem vele kellene e inkább hivatalosan konzultálni. Mi ez ha nem mocskos fúrás?

  33. Eufémia said

    “…az egész elindulásában szerepem volt. Három éve dékánként próbáltam megakadályozni, hogy az egyetemet szétverjék, ezért nincs velük kiegyezés, csak akkor hagynák abba, ha a Károli BTK megszűnne.”

    Szabó azt állítja, hogy valakik az egyetemet akarták szétverni. Szerintem a blog anyagából az jön le hogy a nepotimust és a korrupciót akarták szétverni.

    Szabó azt állítja, csak akkor hagynák abba, ha a Károli megszűnne. Szerintem a bloggerek már akkor is abbahagynák, ha Szabó megszűnne. És valóban: miért kell ennek a mentálisan súlyosan beteg, született jellemhibás förtelemnek egy egyetemen lennie?

    • Couple said

      Ahogy a történteket rekonstruálni lehet, senki nem akart itt szétverni semmit. Szabó András és Petrőczi Éva témavezetéseket akartak lopni maguknak érdemi munka nélkül,mire a MAB beintett nekik. A Zsengellér-jelentés szerint a Doktori Iskola vezetője nem értett egyet Szabó és Petrőczi rabló stratégiájával, és nem falazott nekik a rablásokhoz. Vagyis nem szétverésről volt itt szó, amivel a gazember Szabó a naiv csajszit kábítja, hanem a rabló-házaspár leleplezéséről. Szabó végtelen nagyképűségében azonosítja magát az intézménnyel. Pedig személy szerint ő volt a probléma és a szörnyűséges felesége.

    • hajnalka said

      Szerepe volt az (egyetem) indulásában. Persze, meg akarta akadályozni. Aztán amikor nem tudta, addig hízelgett Barátossy Jenőnek, míg odavette. Szilágyi (dékán) mindig gyűlölte, megérezte feneketlen aljasságát. Szabó hozta Petrőczit, aki elfoglalta az angol tanszéket.
      1997-ben felvetette Hanságit, akiről most így nyilatkozgat.
      És amikor 1998-ban kirugatta a református oktatókat, hogy a helyükre Kulcsár-Szabóék haverjait meg egyéb csókosokat vetessen fel? Pl. a Princz 8 milliójáért KARAKTERGYILKOSSÁGOT KÖVETETT EL ERDÉLYI PROFESSZOR ELLEN.
      Mélységes mély a múltnak kútja, éppoly mély, mint Szabó aljassága.

      • Secretary said

        Mielőtt Szabót a dékánságról lemondartták, már azon dolgozott a Demes-Kőfalusi nevű ribanccal, hogy az azonos nevű fiát és mellesleg a klónját is behozza a történelem tanszékre. Demes-Kurva mindenkinek dícsérte ifj. Szabó Andrást és kampányolt hogy a történelmi intézetbe pont ilyen kell. Ennek érdekében megkörnyékezte az akkori tanszékvezetők közül a megkörnyékezhetőket: Csoma Zsigát és Papp Sándort, talán le is feküdt velük. Majdnem sikerült Szabónak a mindenre kapható lotyó segítségével a harmadik családtagot is a Károlira telepíteni.

  34. fucking bitch said

    Mit szól Ludvig ahhoz hogy miközben ő fülrepesztően horokol a református hagyatéki leltárból zabrált faragott ágyban Szabó interneten udvarol egy csinos fiatal nőnek (már akit ő a gyűszűnyi agyával annak gondol.) Mit szólsz ehhez, Ludvig???
    Nem kellesz már a Szabónak se retkes vén pi@a!

  35. sola scriptura said

    Szabó elnyeri méltó büntetését.
    Nem hiszel Istenben, Szabó?
    Azt hiszed, bűnözhetsz büntetés nélkül?
    Majd meglátod!

  36. Ki blogol Szabó András ellen? said

    Szabó teóriája szerint ketten vannak, egyedül állóak, már nem dolgoznak ott, szerelmesek belé, féltékenyek Petrőczire és zakkantak. Felmerült Szabó Erika neve, de ő kiesik, mert még ott dolgozik és nem is zakkant, tehát két kritériumnak nem felel meg. Felmerült Demes-Kőfalusi neve, akire minden passzol, de a zakkantság jeleit ezidáig nem adta. Szóról szóra ugyanez igaz Bíró Máriára. Nem tudom, ki a másik, de van egy személy, akire minden passzol, még a zakkantság is: Kovács Eszter volt rektor, akinek indítéka is van Szabó Andrással szemben, hiszen Szabó minden lehetséges módon fúrta és lejáratta őt, végül kifúrta őt a Károliról. Kovács Eszter 2002-ben fel is jelentette Szabót Raffay Ernő támogatásával a rendőrségen pedofil videók birtoklása és terjesztése miatt. A feljelentésről annyi kiderült, hogy indokolt lehetett, mert a rendőrség ki is szállt még a feljelentés éjszakáján és lefoglalta a bűnjeleket. Csak akkor Szabó András sógora, az újonnan megválasztott püspök, kapcsolatai révén leállíttatta az ügyet, nehogy rámenjen a Hegedűs püspöktől politikai manipulációval elorzott hivatala.

    • régi kolléga said

      N. b. kétszer szállt ki a rendőrség és elvitték a számítógépéről a merevlemezt. Akkor Szabó teleordította a Reviczkyt, hogy Takaró Mihály és/vagy Ritoók Zsigmond jelentette fel őt a rendőrségen

      • réti pipitér said

        A vincsesztert, te állat.
        A pöcse nem merev, olyan mint egy lottyadt karalábé csak kisebb

      • Floppy stick said

        Szabó a Petrőcitől tanul angolul. Nem lehet tudni, hogy Petrőci tudja-e rosszul mer ő se nagyon birja a nyelvet, vagy Szabó kavarodott meg, de mikor a rendőrség merevlemezről és floppyról beszélt, a fejébe összekutyálódtak a szavak és a hard disk (merevlemez) helyett a flopy stickjét (ami a gatyájába kornyadozik) akarta megmutatni 🙂

      • petrőczi de genere ludvig said

        Már harminchat éve él a szabó a repedtsarku orbitális kurva mellett. Nem csoda h megszédült a fiatal csajtól (ill. attól, akit fiatal csajnak vélt) Vén kecske is megnyalja a mondjuk így …sót. Sőt! Mást se tud a vén faszával ami ott kornyadozik a református hagyatéki leltárból rabolt faragott ágyban ugyse tud mit kezdeni

  37. historiker said

    Szakály Sándor, Horváth Sándor és Pók Attila volt az a három történész, akik azt a gyalázatos utcanévlistát összeállították. Szakály, úgy látszik, semmit sem szégyell. Igazi károlis lett.

  38. szkizo dad said

    A barom Szabó má hálni jár belé a lélek és mégis meg akarja húzni a csajt!
    Mikor láttad utoljára a faszodat te barom?
    Nem tükörben, élőben!
    Rohadj meg a ludviggal együtt!

  39. Szabó a vérfertőző said

    Szabó ma se hagy bennünket röhögnivaló nélkül. Megint fosott a blogjára
    Arról, hogy 2006-ban milyen “jól sikerült az előadása” Kolozsváron. A résztvevők másként látták.
    Szabónak még mindig nem esik le hogy miklyen mélyen gyűlölik és megvetik őt.
    Ludvig a vén bárcás egyre mosónőszerűbb. És az a nadrágkosztüm! Melyik turkálóban zabráltad versér Ludvig?

  40. Szabó a vérfertőző said

    Itt a link is nesztek!
    http://szaboandras54.blogspot.hu/2013/05/20061-kolozsvar.html
    Ha mi nem népszerűsítenénk, kutya se szarná le a szabó blogját a primitiv képeivel és a még primitívebb szövegeivel

A szerkesztőség ezúton kijelenti, hogy a hozzászólások tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi, és előzetesen nem moderálja. A hozzászólások mindenkor a szerzőik véleményét tükrözik, amikkel a honlap szerkesztősége nem feltétlenül ért egyet. Mivel nem olvasunk el minden hozzászólást, kérjük az olvasókat, hogy jelezzék esetleges kifogásaikat. Ha azok megalapozottak, a kifogásolt tartalmat a hozzászólásokból eltávolítjuk.

 
WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

galferences

Just another WordPress.com site

karoligaspar

Just another WordPress.com site

Legatus123's Blog

Just another WordPress.com weblog

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.